اخبار داغ

در اولین سفر استانی آیت الله رئیسی صورت گرفت؛

استقبال بی‌نظیر از رئیس جمهور منتخب در مشهدالرضا

استقبال بی‌نظیر از رئیس جمهور منتخب در مشهدالرضا
هزاران زائر و مجاور در مراسم عصر ولادت امام رضا(ع) که با حضور آیت الله رئیسی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، حاضر شدند و استقبالی بی نظیر را از رئیس جمهور منتخب به عمل آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، پس از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در تماس تلفنی ضمن آرزوی موفقیت برای سید ابراهیم رئیسی، از او برای سخنرانی در حرم مطهر رضوی دعوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

آیت الله سید‌ابراهیم رئیسی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تشکر از تماس، پیام تبریک و دعوت تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: باید تلاش کنیم تمام ظرفیت‌های کشور را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به مردم بسیج کنیم و تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا پاسخ اعتماد ملت ایران را به‌شایستگی بدهیم.

,

رئیس جمهور منتخب تأکید کرد: ان‌شاءالله در اولین فرصت و با فراهم آمدن شرایط، برای زیارت و عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی‌بن موسی الرضا(ع) به مشهد مشرف خواهم شد.

,

 

,

دو روز گذشته خبر آمد که آیت الله رئیسی در اولین سفر استانی خود و در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی با مردم سخن خواهد گفت.

,

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) ساعت ۱۵ وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

,

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران بناست در جشن میلاد حضرت رضا(ع) شرکت و ساعت ۱۸ امروز در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برای زائران و عاشقان حضرت سخنرانی کند.

,

, ,

هزاران زائر و مجاور در مراسم عصر ولادت امام رضا علیه السلام که با حضور رییس جمهور منتخب در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، حاضر شدند.

,

در این راستا ۳ هزار پرچم ایران به اهتزاز در آمد و مردم با اشتیاق فراوان منتظر حضور آیت الله رئیسی در حرم مطهر رضوی هستند.

,

حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی پیش از حضور رئیس جمهور منتخب در مراسم عصر ولادت امام رضا حاضر شد و برای زائران و عاشقان حضرت سخنرانی کند.

,

, ,

وظیفه دینی و انسانی ما یاری این دولت است

, وظیفه دینی و انسانی ما یاری این دولت است,

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی خطاب به آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب در جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی: به شما این منصب و مسئولیت را تبریک و تهنیت عرض میکنم. خدا کرامت را برای انسانها مقدر کرده است. 

,

وی افزود: فقر و بیکاری و نداری و دغدغه زندگی و ازدواج و مسکن با کرامت خدادادی انسان منافات دارد. مردم ایران شایسته بهترین خدمتها هستند .

,

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مردم صبور و وفادار ایران شایسته بهترین و آرام‌ترین زندگی هستند. شرایطی که امروز دارند با کرامت آنها ناسازگار است.

,

حجت الاسلام مروی گفت: امروز بخش قابل توجهی از مردم ما دغدغه زیادی دارند که شایسته کرامت مردم نیست و این کرامت با تلاش و فعالیت و کوشش شبانه روزی و برای مردم خدمت کنیم از بهترین نیروها که نیروهای کارآمد و انقلابی و تحصیل کرده فراوان داریم هر کدام را در جای خود بدون وابستگی‌های جناحی و بر اساس انقلابی و ضدفساد بودن و فرزندان این ملت را فرزندان خود دانستن به کار گرفته شود با سعه صدر و تعاملی که در شما سراغ داریم بهترین و خالص‌ترین نیروها را به کار خواهید گرفت. 

,

وی خاطر نشان شد: وظیفه دینی و انسانی هر کسی است که این دولت را تقویت و یاری کنید تقویت این دولت تقویت نظام است. با همه امکانات و با همه وجود دولت جدید را یاری کنیم و شاهد رفع دغدغه‌ها و بیکاری‌ها و گرانی‌ها شویم. البته همه واقفیم که این معانی یک روزه و دو روزه و یک هفته و دو هفته انجام نمیشود و وقت نیاز است و مردم ثابت کردند اهل مقاومت و صبر هستند و اگر احساس کنند که مسئولان تلاش میکنند همه سختی‌ها را تحمل میکنند.

,

, ,

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با حضور در جشن میلاد حضرت رضا(ع) از دقایقی پیش در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز به سخنرانی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه