اخبار داغ

کاسه صبر مجیدی لبریز شده

نوری: ابقای مددی تیر خلاص وزارت ورزش به استقلال است/ خدا پدر و مادر بازیکنان را بیامرزد که پدیده را بردند!

نوری: ابقای مددی تیر خلاص وزارت ورزش به استقلال است/ خدا پدر و مادر بازیکنان را بیامرزد که پدیده را بردند!
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خدا پدر و مادر بازیکنان را بیامرزد که بازی برابر پدیده را بردند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط مدیریتی این تیم‌ اظهار داشت: بابت شرایط استقلال متاسفم. هرچقدر پیشکسوتان مصاحبه می‌کنند انگار فایده ای ندارد. تا به حال ندیده ایم باشگاه به این بزرگی تا این میزان حاشیه داشته باشد. در خبری دیدم قرار است مجمعی تشکیل شود تا اعضای هیئت مدیره برکنار و مددی به عنوان مدیرعامل استقلال ابقا شود. اگر چنین چیزی رخ دهد، در حد فاجعه و دهن‌کجی به پیشکسوتان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: مجیدی صبرش لبریز شده و کار‌ به جایی رسیده که درباره مسائل مدیریتی و وزیر ورزش حرف می‌زند. بازیکنان هم خارج از حیطه وظایف مجبور به مصاحبه علیه مدیریت می شوند. به این قضایا خوشبین نیستم و آینده خوشی نخواهد داشت. با تمام این مسائل و حواشی باز هم خدا پدر و مادر بازیکنان را بیامرزد که بازی برابر پدیده را بردند!
,
 
,
نوری درباره برون رفت از شرایط فعلی گفت: همه هواداران و بازیکنان از این وضعیت ناراضی هستند. بعید می‌دانم تیم‌های استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و به صاحبان اصلی شان یعنی هواداران سپرده شود. تا زمانی که این اتفاق نیافتد، در واقع همین آش است و همین کاسه! هر کسی هم که از نظر مدیریتی روی کار آید و اختیار نداشته باشد. مدیری باید روی کار بیاید که برای باشگاه درآمدزایی کند.
,
 
,
نوری که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره ابقای مددی عنوان کرد: متاسفانه با وجود نتیجه گیری ضعیف همگی از مددی حمایت می‌کنند. با ابقای مددی تیر خلاص را به استقلال می‌زنند چراکه مدیران قبلی با وجود اشتباه کوچک سریعا کنار می‌رفتند. امیدوارم وزیر بعدی ورزش و جوانان فکری به حال استقلال کند. چرا باید مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش از مددی دفاع کند و در مقابل اعضای هیئت مدیره علیه مددی باشند؟ این باشگاه برای مردم است و به آن‌ها تعلق دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه