اخبار داغ

اندیشه درست و انتخابی سرنوشت‌ساز؛

ایرانی آباد با تشکیل دولت انقلابی و مردمی/ حضور حداکثری در انتخابات چشم طمع دشمن را کور کرد

ایرانی آباد با تشکیل دولت انقلابی و مردمی/ حضور حداکثری در انتخابات چشم طمع دشمن را کور کرد
ایرانی آبادتر با تشکیل دولت انقلابی و مردمی امکان‌پذیر است و این بار نیز پوزه نظام سلطه در انتخابات، با حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح، به خاک مالیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که یک نظام مردم سالاری دینی بود، شرایط برای حضور مردم و تصمیم گیری در عرصه سیاسی کشور فراهم شد، در طول این ۴۲ سال انتخابات مختلفی در کشور با حضور پرشور مردم برگزار شد، انتخاباتی که هر بار بر اقتدار کشور افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

استکبار و نظام سلطه در این سالها با صرف هزینه های کلان سعی در کاهش مشارکت مردم در انتخابات را داشتند، معاندینی که برای کاهش حضور در انتخابات از طریق رسانه ها، شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و هر آنچه در توان داشتند را به کار گرفته اما هر بار ملت ایران با حضور پرشور، پوزه اهریمنان و شیاطین را به خاک مالیده اند.

,

, ,

تلاش دشمن برای تخریب چهره های انقلابی

, تلاش دشمن برای تخریب چهره های انقلابی, تلاش دشمن برای تخریب چهره های انقلابی,

یکی از مهمترین و حساس ترین انتخابات در کشور، انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه بود، دشمنان از مدتها قبل به دنبال تخریب چهره هایی بودند که می دانستند با روی کار آمدن یک دولت انقلابی، بازهم همه توطئه هایشان خنثی خواهد شد، از این رو سعی کردند تا با سیاهنمایی، دروغ، تهمت و سایر توطئه چینی از تشکیل یک دولت انقلابی جلوگیری کنند.

,

سالهاست که مشکلات عدیده ای در کشور به دلیل سوء مدیریت ها وجود دارد، دولتی که همه مشکلات را به درخت برجام گره زد اما در نهایت این درخت در معطلی وعده های قطار شده، خشکید و میوه ای نداد و تنها در این سالها نگاه به بیرون از کشور سبب شد تا بسیاری از ظرفیت های داخلی مغفول بماند و عدم اعتقاد به تکیه بر توان داخلی مشکلات را دو چندان کرد.

,

گرانی، تورم، مشکلات بازار بورس، مسکن، خودرو، فساد در این سالها سبب شد تا ملت ایران عزم خود را برای روی کار آمدن یک دولت انقلابی، جهادی جزم کند و این سبب شد تا در روز ۲۸ خرداد ملت ایران پرشورتر از همیشه با حضورشان نشان دادند همیشه در این صحنه برای دفاع از ارزشها و انقلاب حضور دارند.

,

, ,

پیشرفت کشور عزم جهادی می طلبد

, پیشرفت کشور عزم جهادی می طلبد, پیشرفت کشور عزم جهادی می طلبد,

ایران کشوری است مملو از ظرفیت و پتانسیل که تنها یک همت و عزم جهادی نیاز دارد تا بتواند مسیر آبادانی و پیشرفت را با سرعت طی نماید، از هر گوشه این کشور ظرفیت هایی نهفته است با وجود جوانانی قدرتمند و فعال که متاسفانه در دولت یازدهم و دوازهم بیکاری، رنج جوانان را مضاعف کرده بود.

,

در این دوره از انتخابات مردم به کسی رای دادند که رزمه و فعالیت های وی در بحث مبارزه با فساد بسیار مشهود بود، آیت اله رئیسی با ورود به دستگاه قضا همه تلاش خود را برای مبارزه با مفسدان بدون هیچ ملاحضه ای به کار گرفت، مفسدانی که مانند خوره به جان اموال بیت المال افتاده بودند.

,

به برکت وجود هشتمین خورشید آسمان امات و ولایت، آیت اله رئیسی که سالها خادم زائران این حرم نورانی بود، به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد، این بار هم دست یاری خدا، برکت خون شهیدان را می توان دید که اینگونه دریچه امید را در کشور گشود.

,

, ,

تبلیغات دشمن اثر نکرد

, تبلیغات دشمن اثر نکرد, تبلیغات دشمن اثر نکرد,

مهدی اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به دلیل وجود یک مجلس انقلابی و دستگاه قضایی که تحولاتی را ایجاد کرد، روی کار آمدن یک دولت انقلابی، یک هم افزایی و یک حرکت مهم و موثری را ایجاد می کرد که همه ملت برای این مهم اقدام کردند.

,

وی افزود: این هم افزایی سبب شده بود تا دشمن تبلیغات گسترده ای داشته باشد تا مانع تشکیل یک دولت انقلابی شود چرا که دشمن خوب می داند با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و با برنامه، توطئه های آنان اجرا نخواهد شد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: به لطف خدا، به برکت خون شهدا و حاج قاسم و همچنین هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، خوشبختانه شرایط به گونه ای بود که با توجه به عملکرد دولت که همه چیز را برای برخی از موضوعات از جمله برجام معطل کرده بود، مردم به این سیاست پی بردند و با یک حضور معنا دار در انتخابات شرکت کردند.

,

اسماعیلی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ابتدا به نفع نظام وسپس به نفع خود ملت بود که برای تغییر این شرایط آستین همت بالا زدند.

,

وی با اشاره به تشکیل دولت انقلابی گفت: قطعا با تشکیل دولت انقلابی، جهادی، پرتلاش و معتقد به ظرفیت های داخل کشور شاهد تغییر و تحولاتی خواهیم بود که روند ایرانی آبادتر و مقتدرتر را فراهم می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه