اخبار داغ

از 4 سال پیش برای المپیک تلاشمان را آغاز کردیم

دادگر: امیداوارم تیراندازی ایران در المپیک تاریخ ساز شود

دادگر: امیداوارم تیراندازی ایران در المپیک تاریخ ساز شود
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: 6 ملی پوش تیراندازی برای کسب 11 مدال در رشته های مختلف عازم المپیک می شوند که امیدوارم به تاریخ سازی این رشته ختم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر در مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی کرمانشاه که با حضور مسئولین ورزش استان برگزارشد، با اشاره به کسب 6 سهمیه المپیک توسط ملی پوشان تیراندازی، اظهارکرد: از حدود چهارسال پیش تلاش هایمان را آغاز کردیم تا بتوانیم به المپیک برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با بیان اینکه فدراسیون تیراندازی با کسب این 6 سهمیه در حال حاضر دومین فدراسیون است که بیشترین سهمیه های المپیک را گرفته، افزود: امیدواریم بتوانیم برای اولین بار تاریخ سازی کنیم و ورزشکارانمان بتوانند با کسب مدال افتخار آفرینی کنند.

,

دادگر تصریح کرد: 6 ورزشکار ملی پوش تیراندازی ایران برای کسب 11 مدال عازم المپیک خواهند شد.

,

رییس فدراسیون در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تیراندازی در کرمانشاه پرداخت و گفت: کارهای عقب افتاده زیادی در هیات تیراندازی کرمانشاه وجود دارد که رئیس جدید باید به آنها سامان دهد.

,

او یکی از مشکلات کنونی این رشته در کرمانشاه را تعطیلی شش ماهه تنها سالن تیراندازی کرمانشاه دانست و گفت: باید برای فعال سازی این سالن اقدام کنید تا ورزشکاران این رشته بدون مشکل به تمرینات خود ادامه دهند.

,

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: همچنین در کرمانشاه حدود 30 تا 40 هزار اسلحه شکاری در دست مردم وجود دارد که باید از این ظرفیت برای رشته اهداف پروازی به خوبی استفاده کرد تا هم محیط زیست در امان بماند و هم رشته اهداف پروازی در این استان توسعه پیدا کند.

,

دادگر در پایان خاطر نشان کرد: درصورتی که بتوانید رشته اهداف پروازی را در هر شهرستان راه اندازی کنید، ما برای آن شهرستان یک اسلحه ارسال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه