اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد؛

۴ اولویت اساسی دولت سیزدهم / رئیس جمهور منتخب بساط نسخه‌های غربی و لیبرالی را جمع کند

۴ اولویت اساسی دولت سیزدهم / رئیس جمهور منتخب بساط نسخه‌های غربی و لیبرالی را جمع کند
حجت‌الاسلام حسین میرزایی چهار اولویت اساسی و مهم را برای دولت سیزدهم تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، چهار اولویت اساسی را برای دولت سیزدهم نامر برد و اظهار داشت: یک: تغییر پول ملی از پول اعتباری به پول طلا. دوم: حذف سود بانکی یا حذف ربا از بانک‌های کشور. سوم: توقف بنگاه‌داری بانک‌ها و چهارم: تعیین‌تکلیف شرکت‌های دولتی، خصولتی و خصوصی که مدیریت آن برعهده دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: معتقدم دولت آقای رئیسی اگر به این چهار اولویت یا توصیه مهم عمل نکند، دولت او موفق‌تر از دولت‌های قبلی نخواهد بود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی مسیری به مراتب سخت‌تر از دولت‌های قبل، پیش روی خود دارد؛ زیرا دولت او با انباشتی از مشکلات روبه‌روست و بسیاری از منابع مالی هم مصرف شده است. البته اگر دولت سیزدهم با کار جهادی و انقلابی و نیز با اندیشه و فکر غیرلیبرالی پای کار بایستد و اقتصاد مقاومتی را محور کار خود قرار دهد، می‌تواند دوران درخشانی را برای جمهوری اسلامی  رقم بزند.

,

میرزایی درباره فراهم بودن شرایط لازم در تحقق اهداف دولت سیزدهم افزود: بیش از اینکه به دیدگاه عموم مردم نسبت به حل مشکلات کشور توجه کرد، ضروری است دیدگاه مسئولان مورد واکاوی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد. متأُسفانه برخی مسئولان همچنان نسخه‌های غربی و لیبرالی را برای کشور تجویز می‌کنند و در ساختار دستگاه‌های اجرایی نفوذ چشم‌گیری هم دارند؛ بنابراین آقای رئیسی باید ابتدا دیدگاه مسئولان را تغییر دهد و مانع تسری چنین دیدگاه در دستگاه‌های دولتی و اجرایی شود.

,

او معتقد است؛ در بسیاری از حوزه‌ها مردم از مسئولان پیشگام هستند و به وظایف خود نسبت به مسئولان آگاه‌تر هستند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب مردم از امروز باید کابینه خود را انتخاب و با آنها تعارف و رودربایستی‌ها را کنار بگذارد. همچنین بهتر است او در انتخاب اعضای کابینه تنها و تنها شایسته‌سالاری را ملاک عمل خود قرار دهد و حرف‌هایی مانند فراجناحی عمل کردن را که بعضی‌ها می‌گویند، کنار بگذارد؛ چون ملاک شایسته‌سالاری مطابق با الگوی اسلامی ایرانی است نه نگاه حزبی.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه