اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد

انتخابات ۱۴۰۰؛ پیروزی بر تحریم، تورم و تهدید

انتخابات ۱۴۰۰؛ پیروزی بر تحریم، تورم و تهدید
منصور الهی گفت: ان‌شاالله این پیروزی جریان انقلابی بتواند سایه غول‌های تحریم، تورم و تهدید را از کشور دور کند و طعم شیرین این پیروزی برای همه مردم کشور جان‌فزا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه این انتخابات برای همه مردم ایران و همه نامزدها یک پیروزی شیرین است، گفت: چرا که مردم ایران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، «نه» بزرگی به تحریم انتخابات گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: جریان نفاق، سلطنت‌طلبان و افراد فراری که در ۶ ماه گذشته پویش‌های مختلفی برای عدم مشارکت مردم برگزار کردند، پس از مشاهده حضور طوفانی مردم در پای صندوق‌های رأی، عصبانی و آشفته شدند و با تجمعات محقرانه و حمله به رأی‌دهندگان در خارج از کشور، هم ظرفیت اندک چند نفره خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی نشان دادند و هم کارنامه خود را در حمله به رأی‌دهندگان بار دیگر به نسل جوان ایران نمایاندند.

,

وی عنوان کرد: یکی از جریان‌های تحریمی در این انتخابات نیز جریان انحراف با مسئولیت رئیس جمهور دولت نهم و دهم بود که با حضور در امامزاده‌های تهران سعی می‌کرد از یک‌ طرف مظلومیت خود را نشان دهد و از طرف دیگر در مصاحبه با شبکه‌های استکباری و سلطنت‌طلب به زیر سؤال بردن انتخابات به دلیل عدم حضور خودش در میان نامزدها پرداخت.

,

الهی تصریح کرد: جریان‌های استکباری با افزایش تحریم‌ها و محاصره اقتصادی ایران درصدد بودند که با افزایش مشکلات باعث عصبانیت مردم از انقلاب اسلامی و سرانجام ناامیدی آن‌ها از انتخابات شوند که آن‌ها نیز در این انتخابات شکست سنگینی متحمل شدند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات متعددی، محاصره و تحریم علیه کشورمان را به نبرد احزاب تشبیه کرده‌اند و در یک سخنرانی می‌فرمایند"همه‌ی دنیاپرستان و قدرت‌طلبان و جنایت‌کاران و ... در سرتاسر عالم، در رده‌های مختلف اقتدار، در مقابل جمهوری اسلامی صف ‌کشیده‌اند و حمله هم کرده‌اند و دارند از همه‌ی جوانب حمله هم می‌کنند؛ عین همین قضیّه در جنگ احزاب اتّفاق افتاد".

,

وی با بیان اینکه اکنون ملت عزیز ایران در نبرد احزاب پیروز شده است، ابراز کرد:  ان‌شاءالله این پیروزی جریان انقلابی بتواند سایه غول‌های تحریم، تورم و تهدید را از کشور دور کند و طعم شیرین این پیروزی برای همه مردم کشور جان‌فزا شود.

,

الهی در پایان با اشاره به آیه ۲۲ سوره احزاب خاطر نشان کرد: خداوند در این آیه می فرمایند"مؤمنان وقتی لشکر احزاب را دیدند گفتند: این همان است که خدا و رسولش به ما وعده داده و خدا و رسولش راست گفته‌اند! و این موضوع جز بر ایمان و تسلیم آنان نیفزود"؛ این جنگ اگرچه سخت و دشوار بود، اما قدرت ملت را به رخ دشمنان کشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه