اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

افت ۲۵ تومانی نرخ دلار؛ قیمت سکه ۴۳ هزار تومان کاهش یافت + قیمت‌ها

افت ۲۵ تومانی نرخ دلار؛ قیمت سکه ۴۳ هزار تومان کاهش یافت + قیمت‌ها
قیمت سکه امروز نزولی بود و کاهش ۴۳ هزار تومانی را ثبت کرد، نرخ دلار هم با افت اند ۲۵ تومانی همچنان در کانال ۲۴ هزار تومان است اما قیمت جهانی طلا بر خلاف بازارهای داخلی با رشد همراه بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار داخل با افت همراه شد، البته قیمتجهانی طلا با توقف روند نزولی، افزایش داشت. در بازار ارز هم نرخ دلار و یورو کاهشی بود ولی اکثر ارزها افزایش را ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته با ۴۳ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون تومان و ۳۷۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم هم با افت ۴۹ هزار تومانی به حدود ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته با ۸۰ هزار تومان افت،  ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۶۰ هزار تومان کاهش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی در روز جاری با ۲ دلار و ۵۹ سنت افزایش به ۱۷۸۱ دلار و ۳۵ سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز ۴۴۰۰ تومان کاهش یافت و یک میلیون و ۳۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۵۹۰۰ تومان افت، یک‌میلیون و ۳۸۶ هزار تومان فروخته شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز امروز با ۲۵ تومان کاهش به ۲۴ هزار و ۲۴۲ تومان و هر یورو با ۶۵ تومان نزول به ۲۸ هزار و ۲۹۱ تومان رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه