اخبار داغ

لرستان بر بام ایران ایستاد؛

کسب رتبه قهرمانی مسابقات دو و میدانی جوانان

کسب رتبه قهرمانی مسابقات دو و میدانی جوانان
سپهوند گفت: تیم دوومیدانی لرستان مقتدرانه قهرمان مسابقات دو و میدانی جوانان کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور که در شهرکرد برگزار شد، تیم دوومیدانی لرستان با اقتدار با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با بیان اینکه تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور در روز نخست با ۳ مدال نقره توسط امیررضا معین پور در ۱۰۰ متر، آرش سیاری در ۴۰۰ متر و امیر حسین پاپی در ۸۰۰ متر را کسب کرد، افزود: در روز دوم و روز پایانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور، ورزشکاران لرستان خوش درخشیدند و توانستیم با ۳ مدال طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را مقتدرانه کسب کنیم.

,

رئیس هیات دوومیدانی لرستان عنوان کرد: در روز دوم مسابقات، امیرحسین پاپی در ۱۵۰۰ متر و زمان ۴:۰۷.۹۷ دقیقه قهرمان، امیررضا معین پور در ۲۰۰ متر با زمان ۲۱:۳۹ دقیقه عنوان قهرمانی، تیم ۴ در ۴۰۰ متر با زمان ۳:۲۵.۷ دقیقه عنوان قهرمانی و آرش صیادی در ۲۰۰ متر با ۲۲:۰۴ ثانیه مدال برنز را از آن خود کردند.

,

وی بیان کرد: لرستان بعد از یک برنامه ریزی مدون ۴ ساله و با رصد دقیق کلیه رشته های دو و میدانی در استان، برگزاری به موقع مسابقات انتخابی استان، حمایت از ورزشکاران در طول سالهای گذشته از جمله زیر نظر گرفتن مربیان خوب، تهیه البسه تخصصی، تغذیه و… که باعث شد تیم لرستان با حضور کلیه تیم های کشور در مسابقات قهرمانی نوجوانان، بر بام ایران بایستد.

,

سپهوند یادآور شد: این افتخار را مرهون حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، کلیه مربیان، روسای هیات های دو و میدانی استان، دلسوزان جامعه دو و میدانی، پیشکسوتان و … می دانم و امیدواریم که بتوانیم تیم قهرمان جوانان کشور را تا رده های بزرگسال به خوبی حمایت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه