اخبار داغ

رئیس حوزه هنری یزد:

اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد

اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد
کوچک زاده رئیس حوزه هنری یزد گفت: رمان «حام» تولید حوزه هنری یزد نامزد دریافت جایزه قلم زرین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای بخش داستان دو گروه بزرگسال و کودک و نوجوان نوزدهمین جایزه قلم زرین گفت: رمان «حام» نوشته جلال توکلی نویسنده و پژوهشگر یزدی در میان نامزدهای بخش بزرگسال این جشنواره حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این مقام مسئول افزود: این اثر به افشای ماهیت شیطانی، تروریستی و جنون‌آمیز دولت و ارتش آمریکا می‌پردازد.

,

وی ادامه داد: این کتاب به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد در 404 صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

,

رئیس حوزه هنری یزد گفت: نویسنده با تحقیق و پژوهش گوشه‌هایی از حقیقت اهریمنی و هویت پلید و شیطانی ارتش اشغالگر و تروریست آمریکا در عراق را در این کتاب آشکار ساخته است و مخاطب با مطالعه آن به برنامه‌ها و طرح‌های شوم نظام سلطه و مدعیان حقوق بشر در جهان بویژه خاورمیانه پی می‌برد.

,

وی با بیان اینکه شش اثر نامزد دریافت بهترین داستان بزرگسال نوزدهمین جایزه قلم زرین هستند، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش‌های والای اخلاقی دینی و رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزش‌مدار از جمله اهداف این جشنواره است.

,

کوچک زاده در پایان اضافه کرد: برگزیدگان نوزدهمین دوره جایزه قلم زرین ۱۴ تیرماه همزمان با «روز قلم» در کتابخانه مرکزی نهاد کتابخانه‌ها در تهران معرفی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه