اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

علت وقوع حادثه واژگونی اتوبوس نقص فنی و عدم توانایی راننده در کنترل ماشین بوده است

علت وقوع حادثه واژگونی اتوبوس نقص فنی و عدم توانایی راننده در کنترل ماشین بوده است
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد یزد گفت: علت اصلی وقوع اتوبوس حادثه دیده، نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس و عدم توانایی راننده در کنترل اتوبوس بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه عملیات امدادی و بررسی های فنی مربوط به اتوبوس حادثه دیده روستای دهشیر پایان یافته اظهار داشت: علت اصلی وقوع حادثه برای اتوبوس واژگون شده  در مسیر روستای دهشیر تفت که صبح امروز به وقوع پیوسته است ، نقص فنی سیستم ترمزاتوبوس بوده است که  به دنبال آن سرعت اتوبوس مذکور افزایش یافته و راننده نیز توانایی لازم برای کنترل اتوبوس را از دست می دهد که در نهایت به تریلر پارک شده در ورودی روستا برخورد و اتوبوس واژگون می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در مورد توضیحات تکمیلی مربوط به این حادثه تصریح کرد: این حادثه ساعت6و20 دقیقه امروز صبح(3تیر) به وقوع پیوسته که بلافاصله پس از وقوع حادثه تیم های امدادی وانتظامی به محل حادثه اعزام و علمیات امداد را انجام داده اند.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: تعداد تلفات اتوبوس حادثه دیده تا این لحظه 5نفر می باشد و  مصدومان نیز به بیمارستانهای استان اعزام شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه