اخبار داغ

رئیسی در تماس تلفنی مادورو:

هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نمی‌دهیم

هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نمی‌دهیم
رئیس جمهور منتخب ملت ایران گفت: دیپلماسی اقتصادی دولت جدید هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با سیدابراهیم رئیسی، ضمن تبریک انتخاب وی از جانب ملت ایران برای ریاست جمهوری، تاکید کرد: در این انتخابات مردم ایران شکوه مردم‌سالاری را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به اینکه اراده سیاسی ونزوئلا گسترش روابط در همه زمینه‌ها با ایران است خطاب به منتخب ملت، گفت: ونزوئلا را دوست و برادر خود در مبارزات برای ساختن جهانی عادلانه‌تر و دمکراتیک‌تر بدانید.

,

سید ابراهیم رئیسی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از تبریک ملت و دولت ونزوئلا، گفت: مقاومت هوشمندانه ایران و ونزوئلا در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا، امکان استفاده از فرصت‌های پایدار و بلندمدت ناشی از خنثی‌سازی تحریم‌ها را به اثبات رساند.

,

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه دیپلماسی اقتصادی دولت جدید هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نخواهد داد، افزود: توانمندی‌های اقتصادی ایران و ظرفیت‌های متنوع ونزوئلا امکان جهش مناسبات اقتصادی دوجانبه را فراهم آورده است.

,

رئیسی در پایان تاکید کرد: اراده سیاسی ایران و ونزوئلا اجازه نخواهد تا دشمنان دو ملت به ویژه آمریکایی‌ها مانع ارتقای مناسبات همه‌جانبه دو کشور شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه