اخبار داغ

مفقود شدن بیش از ۱۰۰ نفر به دنبال فرو ریختن برج مسکونی در آمریکا+عکس

مفقود شدن بیش از ۱۰۰ نفر به دنبال فرو ریختن برج مسکونی در آمریکا+عکس
پس از ۱۸ ساعت از فروریختن یک ساختمان ۱۲ طبقه در میامی آمریکا، هنوز سرنوشت ۹۹ نفری که هنگام ریزش در آن حضور داشتند مشخص نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه‌های نجات همچنان در حال جستجوی ویرانه‌های برج مسکونی هستند که در میامی آمریکا فروریخته است. حداقل یک کشته و حدود 100 نفر مفقود گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 هنوز دلیل فروریختن این برج 40 ساله 12 طبقه مشخص نیست ولی مقامات محلی می گویند این ساختمان در حال تعمیرات بوده است.
,
 
,
 مقامات میامی گزارش داده‌اند پس از 18 ساعت از فروریختن این ساختمان، هنوز سرنوشت 99 نفری که هنگام ریزش در آن حضور داشتند مشخص نیست.
,
 
,
 طبق گفته مقامات آتش نشانی، 35 نفر از زیر آوار بیرون کشیده شده اند و جستجو توسط سگ‌های آموزش دیده و پهپادها برای یافتن بازماندگان ادامه دارد. 
,
 
,
 
,
‏فردی رامیرز، یکی از مقامات پلیس میامی می‌گوید:«گروه های آتش نشانی و نجات با سگهای خود در حال جستجو هستند. این ساختمان در حال حاضر یک مکان بسیار خطرناک و بی ثبات است.  عملیات برای مدتی ادامه خواهد داشت و کسی منطقه را ترک نمی کند».
,
 
,
وی گفت تعداد تلفات و مجروحان این حادثه مشخص نیست.
,
 
,
مقامات اظهار داشتند این ساختمان که در 1981 ساخته شده در حال تعمیر و یک ساختمان دیگر در مجاورت آن هم در حال ساخت بوده است. طبق گفته یکی از نجات یافتگان این حادثه، تعمیر سقف این ساختمان بیش از یک ماه طول کشیده بود.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم به نقل از رویترز
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه