اخبار داغ

امام جمعه سمنان مطرح کرد:

دولت خدمتگزار مردم است نه منت گزار / دادگستری کار مردم را تسریع کند

دولت خدمتگزار مردم است نه منت گزار / دادگستری کار مردم را تسریع کند
سیدمحمد شاهچراغی با اشاره به پیروزی مردم ایران در انتخابات اخیر گفت: دولت منتخب؛ خدمتگزار مردم است نه منت گذار چراکه خدمت به مردم لطف نیست بلکه وظیفه هر رئیس جمهور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه نماز جمعه که در مصلی سمنان برگزار شد ضمن تبریک پیروزی انتخابات اخیر جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران که با همه تخریب ها و دشمنی ها به پیروزی رسید را به رهبری که یکی از مهمترین عوامل پیروزی محسوب میشوند و همچنین رییس جمهور منتخب و مردم حماسه ساز که این عمل صالح را در حوزه های مختلف مالی و معنوی انجام دادند تبریک میگویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

شاهچراغی با بیان اینکه همه باید رییس جمهور منتخب را کمک کنند خاطر نشان کرد: رییس جمهور منتخب رئیس جمهور همه مردم است؛ چه آن هایی که رای دادند و چه آن هایی ک رای ندادند پس باید همه با هم ید واحده باشیم تا وعده های رئیس جمهور عملی شود و مخالف خوانی را باید کنار گذاشت زیرا با مخالف خوانی هیچ دردی درمان نمیشود.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به جمله رئیس جمهور منتخب در حرم مطهر امام رضا(ع) تصریح کرد: رئیس جمهور و دولت خدمت گزار مردم است نه منت گذار مردم، پس رئیس جمهور برای خدمت آمده و نباید بر مردم منت بگذارد و خدمت که عبادتی بزرگ است وظیفه اوست.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کمک مردم راه گشای خدمت رئیس جمهور مننخب خواهد بود اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب با کمک مردم میتواند با تبر ابراهیمی خود بت فساد فرهنگی، فساد اقتصادی و فساد اجتماعی را بشکند.

,

شاهچراغی با اشاره به 3 مناسبت مهم بیان کرد: اولین نکته مهم، تلاش منافقین آمریکایی در مسجد ابوذر برای خاموش کردن چراغ عمر مبارک رهبری ست که دشمنان باید بدانند همانطور که امام راحل فرمودند مقام معظم رهبری همچون خورشیدی در دنیا میدرخشد و همانطور که امام ذخیره الله بود مقام معظم رهبری هم دخیره الله است.

,

وی افزود: در ایام شهادت آیت الله بهشتی هستیم و این هفته منتسب به قوه قضائیه است و امیدوارم قضات که در هفته های گذشته در نمازجمعه نبودند امروز حضور داشته باشند.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به انتظار مردم از قوه قضائیه تاکید کرد: مردم از قضات انتظار اجرای عدالت و رسیدگی سریع به پرونده ها را دارند پس انتظار مردم را برآورده کنید زیرا در موضوع قتل طلافروش سمنانی ما هنوز منتظر اجرای عدالت هستیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: دو نکته بسیار حائز اهمیت است؛ اول اینکه در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر مرذم باید بدانند مبارزه با مواد مخدر از خانه ها آغاز می شود و باند های بزرگ را باید به نیرو های مسلح واگذار کرد و دوم بحث صرفه جویی در مصرف انرژِی است که برای فرار از قطعی آب و برق مردم هم استانی باید در مصرف آب و برق صرفه جوئی کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه