اخبار داغ

سه خبر از فدراسیون فوتبال

زمان قرعه‌کشی انتخابی جام ملتهای زیر ۲۳ سال آسیا مشخص شد/ دعوت از داوران زن ایران برای دوره VAR

زمان قرعه‌کشی انتخابی جام ملتهای زیر ۲۳ سال آسیا مشخص شد/ دعوت از داوران زن ایران برای دوره VAR
قرعه‌کشی مسابقات مرحله انتخابی جام ملتهای زیر ۲۳ سال آسیا با شرکت ۴۳ تیم انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس نامه ارسال شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام ملتهای زیر ۲۳سال آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت مالزی) روز جمعه هجدهم تیرماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مرحله ۴۳ تیم از سراسر قاره در قالب ۱۰ گروه چهار تیمی و یگ گروه ۳ تیمی به رقابت می‌پردازند تا ۱۶ تیم مرحله نهایی شامل ۱۱ تیم اول گروه‌ها به همراه ۴ تیم برتر دوم گروه‌ها مشخص شوند.

,

میزبان مرحله انتخابی در منطقه غرب آسیا ۶ کشور بحرین، اردن، کویت، قطر، تاجیکستان و امارات هستند. ضمن اینکه ازبکستان میزبان مسابقات مرحله نهایی خواهد بود.

,

زمان برگزاری مسابقات مرحله انتخابی از یکم تا نهم آبان ۱۴۰۰ است و مرحله نهایی از یازده الی ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

,

 

,

*دعوت از داوران زن ایران جهت شرکت در دوره VAR

, *دعوت از داوران زن ایران جهت شرکت در دوره VAR, VAR,

کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو داور بانوی ایرانی برای حضور در کلاس آموزشی کمک داور ویدیویی دعوت کرد. دوره آموزشی سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) مخصوص بانوان از ۲۲ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰ در دوبی برگزار می‌شود. به این منظور، از مهسا قربانی و مهناز ذکایی جهت شرکت در این دوره دعوت شده است.

, VAR,

 

,

*رنگرز در اردوی تیم ملی فوتسال

, *رنگرز در اردوی تیم ملی فوتسال,

حسن رنگرز، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان، شب گذشته با حضور در اردوی تیم ملی فوتسال با سرمربی این تیم به گفتگو پرداخت. در این نشست، رنگرز از تیم ملی فوتسال جهت برگزاری اردو به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران دعوت کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه