اخبار داغ

بازی به بازی پیش می‌رویم

مصطفوی: هنوز ۶ بازی دیگر تا قطعی‌شدن سهمیه آسیایی باقی‌مانده/ استحقاق پیروزی مقابل حرف را داشتیم

مصطفوی: هنوز ۶ بازی دیگر تا قطعی‌شدن سهمیه آسیایی باقی‌مانده/ استحقاق پیروزی مقابل حرف را داشتیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی به بازی پیش می رویم و مجیدی برای هر مسابقه استراتژی مخصوص آن بازی را در نظر می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی پس از برتری دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت:‌ درباره مشکلات به اندازه کافی صحبت شده و دیگر باید به بازی ها بپردازیم. متاسفانه استراحت ما کمتر از حریف بود و تیم ما می توانست فردا بازی کند اما به هر دلیلی هیچ تغییری در زمانبندی بازی تیم های دیگر انجام نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: به هر دلیلی برای ما سه روز بار بازی می‌گذارند و شاید به دلیل این فشار و خستگی بچه‌ها در بحث مالکیت، مقداری از حریف پایین تر بودیم. برای دیدار بعدی زمان مناسب داریم و ان شالله ریکاوری لازم را انجام می دهیم تا بچه‌ها برای این بازی آماده تر شوند.
,
 
,
مربی استقلال عنوان کرد: بازیکنان ما واقعا انسان‌های شریفی هستند که با یک شرایط نابرابر در تمام زمینه‌ها، از جان و دل مایه می‌گذارند. بارها موقعیت های دو در مقابل دو و دو در مقابل سه روی دروازه حریف ایجاد کردیم.  توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. استحقاق تیم ما برد بود.
,
 
,
مصطفوی درباره اینکه با این برد تا حد زیادی کسب سهمیه استقلال قطعی شد، توضیح داد: هنوز شش بازی دیگر داریم. فاصله امتیاز مناسبی با تیم های پایین تر ایجاد شده اما بازی حساس و مستقیمی با آلومینیوم اراک و تیم‌های دیگر مثل سپاهان، نساجی قائمشهر و تراکتور داریم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. حداکثر تلاش کادرفنی و بازیکنان این است که نتایج مناسب و در خور شان و نام استقلال را با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم به دست آوریم.
,
 
,
وی در ادامه با حضور در نشست خبری عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنیم از این بازی سخت با کسب سه امتیاز و بدون گل خورده از زمین توانستیم از زمین خارج شویم. بچه‌های تیم واقعا زحمت کشیده و تلاش خوبی داشتند. با تدابیری که فرهاد مجیدی اندیشیده بود، توانستیم این بازی را ببریم.
,
 
,
مربی استقلال درباره دلیل عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری و همچنین موفقیت‌های استقلال با وجود شکاف بین تیم و مدیریت باشگاه توضیح داد: اگر درباره بازی سوال دارید در خدمت هستم.
,
 
,
مصطفوی درباره برنامه های استقلال برای دیدار بعدی مقابل آلومینیوم اراک توضیح داد: بازی به بازی پیش می رویم و مجیدی برای هر مسابقه استراتژی مخصوص آن بازی را در نظر می‌گیرد. روز دیدار با آلومینیوم مشخص می شود از چه سیستم و استراتژی برای دیدار با آلومینیوم استفاده می کند.
,
 
,
وی درباره وضعیت محمد نادری پس از مصدومیت گفت: هنوز با پزشک تیم صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم چه شرایطی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه