اخبار داغ

بازیکنان گل گهر چه گفتند؟

زنده‌روح: درمورد داوری حرفی نزنیم، بهتر است/ سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم

زنده‌روح: درمورد داوری حرفی نزنیم، بهتر است/ سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم
بازیکنان گل گهر پس از شکست مقابل استقلال صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا زنده‌روح پس از شکست 2 بر صفر گل گهر مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در اکثر دقایق بازی خوب بودیم. روی گل‌ها غفلت کردیم و دروازه‌‌مان باز شد. در ادامه هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درمورد شرایط داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: در چند صحنه نسبت به تصمیمات داور اعتراض کردیم، اما فایده‌ای نداشت. فکر می کنم اگر حرفی نزنیم، بهتر است. 
,
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر گفت: هنوز در جریان مسابقات لیگ برتر چیزی را از دست نداده‌ایم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا حداقل جایگاه کنونی‌مان را از دست ندهیم.
,
 
,
*سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم
, *سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم,
 
,
آرمین سهرابیان پس از شکست 2 بر صفر گل‌گهر مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر درمورد عملکرد تیم داوری در این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم داوری بد نبود. داور می‌توانست چند خطا به سود استقلال نگیرد، اما گرفت که به ضرر ما شد. ضمن اینکه یک پنالتی هم به سود ما گرفته نشد.
,
 
,
وی درمورد اینکه با چند اشتباه دروازه گل‌گهر باز شد، خاطرنشان کرد: به هر حال اشتباه در هر بازی رخ می‌دهد. ابتدای مسابقه تمرکز خود را از دست دادیم و گل خوردیم. در ادامه هم بازی را در اختیار داشتیم، اما شانس نداشتیم که به گل برسیم.
,
 
,
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در شرایط کنونی بازهم نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه