اخبار داغ

هوای بسیار گرم تهران شرایط را کمی سخت کرده

اقلیمی: امیدوارم یک اردوی برون مرزی پیش از توکیو داشته باشیم/ هدف ما حضور در فینال B المپیک است

اقلیمی: امیدوارم یک اردوی برون مرزی پیش از توکیو داشته باشیم/ هدف ما حضور در فینال B المپیک است
سرمربی تیم ملی آبهای آرام گفت: با توجه به گرمای هوای تهران به دنبال برگزاری یک اردو در شرایط آب و هوایی مناسب‌تر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آبهای آرام درباره تمرینات علی آقامیرزایی برای المپیک اظهار کرد: تمرینات را با فشار بالا دنبال می‌کنیم اما هوای بسیار گرم تهران شرایط را کمی سخت کرده و برای انجام با کیفیت‌تر تمرینات نیاز داریم در محلی با آب و هوای مناسب‌تر اردو را دنبال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برای برپایی اردو مذاکراتی با چند کشور داشتیم اما به دلیل همه‌گیری کرونا موافقت نداشتند. فدراسیون مکاتباتی با کشور آذربایجان داشته و احتمال دارد یک اردو در این کشور داشته باشیم.

,

وی درباره هدف‌گذاری برای حضور در المپیک بیان کرد: به هر حال هدف ما حضور در فینال B است که البته کار بسیار دشواری است و باید بهتر از این تمرین کنیم. به نظرم در این شرایط کسب سهمیه علی آقامیرزایی کار بزرگی بود که انجام شد و حالا که این سهمیه به دست آمده تلاش می‌کنیم نتیجه قابل توجهی در المپیک داشته باشیم.

, B,

اقلیمی افزود: برای اینکه نتیجه مد نظر را داشته باشیم باید تایم را ۴ تا ۵ ثانیه کاهش دهیم که در این زمان باقی‌مانده کار راحتی نیست اما تلاش می‌کنیم در این شرایط بهترین نتیجه را داشته باشیم. به نظرم حضور در فینال B با در نظر گرفتن همه شرایط و نتایج ادوار گذشته نتیجه خوبی باشد.

, B,

سرمربی تیم ملی آبهای آرام همچنین گفت: علی تمرینات خوبی را دنبال می‌کند اما گرمای هوا کمی اذیت می‌کند و اگر بتوانیم تنوعی در محیط تمرینی نیز داشته باشیم، به روحیه و انگیزه او بیشتر کمک می‌کند. امیدوارم این شرایط رقم بخورد و بتوانیم نتیجه در خوری برای مسابقات به دست بیاوریم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه