اخبار داغ

گزارشی از روند پروژه‌ای که فقط نام بزرگ کرد نه راه؛

سفر انتخاباتی استاندار همدان به اسدآباد هم برای افتتاح کنارگذر جواب نداد/دولت مردمی رئیسی کاری کند

سفر انتخاباتی استاندار همدان به اسدآباد هم برای افتتاح کنارگذر جواب نداد/دولت مردمی رئیسی کاری کند
استاندار همدان که در اسفندماه سال گذشته و در آستانه انتخابات 1400، برای اعتمادسازی به دولت تدبیر و امید به اسدآباد سفر کرده بود، وعده افتتاح کنارگذر 12 ساله را به اسدآبادی‌ها در خردادماه داد که نه‌تنها گره از گره‌ای باز نشد بلکه وعده افتتاح آن در خردادماه هم به نتیجه نرسید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، بیش از 3 ماه از سال 1400 می‌گذرد و وارد دوازدهمین سال شروع به کار پروژه کنارگذر شده‌ایم اما این پروژه همچنان نام بزرگ کرده و کارایی آن هنوز به عمل نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

12 سال از عمر اجرای کنارگذر گذشت اما بی‌نتیجه!

, 12 سال از عمر اجرای کنارگذر گذشت اما بی‌نتیجه!, 12 سال از عمر اجرای کنارگذر گذشت اما بی‌نتیجه!,

پروژه کنارگذر یکی از مصوبات سفر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق در سال 89 است که به طول 14 کیلومتر کلید خورد و قرار بود 30 ماهه تحویل شود، اما بعد از گذشت 12 سال هنوز در کوهی از مشکلات و گره‌ها گیر کرده اما مسئولان فقط در حرف باز شدن گره‌ای از آن خبر می‌دهند.

,

کنارگذر برای اجرا متولی ندارد

, کنارگذر برای اجرا متولی ندارد , کنارگذر برای اجرا متولی ندارد,

در تماسی با جواد کرمی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد این موضوع مطرح شد که متولی این پروژه راه و شهرسازی نیست و در کل متولی در این شهر ندارد و از طریق فرماندار از شرکت زیرساخت توسعه استان پیگیری می‌شود.

,

در همین راستا، زمانی، سرپرست حوزه طرح‌های شرکت راه و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه با پیگیری‌های مسئولان استان و شهرستان پروژه 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: این کنارگذر ساخته‌شده و تقاطع‌های آن نهایتاً در ماه آینده(مرداد) به بهره‌برداری برسد.

,

کرونا روند سرعت عملیات ساخت کنارگذر را کم کرد!

, کرونا روند سرعت عملیات ساخت کنارگذر را کم کرد!, کرونا روند سرعت عملیات ساخت کنارگذر را کم کرد!,

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که مگر آخرین وعده افتتاح این پروژه در خردادماه داده نشده بود، پس چرا به افتتاح نرسید؟ گفت: بله افتتاح آن قرار بود در خردادماه انجام شود اما در شرایط جامعه، موضوع کرونا، تأمین اعتبار و مشکلات این‌چنینی روند سرعت آن را کمتر کرد و نتوانستیم به آن برنامه‌ریزی برسیم اما تلاشمان را می‌کنیم که تا پایان این دولت آن را تحویل دهیم.

,

سفرهای بی نتیجه استاندار همدان به اسدآباد

, سفرهای بی نتیجه استاندار همدان به اسدآباد , سفرهای بی نتیجه استاندار همدان به اسدآباد,

اسفندماه پارسال شاهرخی، استاندار همدان به‌عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در استان همدان که کمترین سفر را در دوره خدمتش به شهرستان اسدآباد داشت، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفری به این شهرستان، از افتتاح این پروژه در خردادماه خبر داده بود که علی‌رغم پایان خرداد خبری از افتتاح نشد.

,

سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد هم در یک نشست خبری در پاسخ به این سؤال که چرا وعده دولت تدبیر برای افتتاح این پروژه در خردادماه نتیجه نرسیده، با توجیه اینکه درروند اجرای پروژه مشکلاتی پیش آمد که البته حل‌شده و تا پایان تیر یا مرداد به افتتاح خواهد رسید.

,

دولت تدبیر که راه به جایی نبرد حداقل دولت مردمی کاری کند

, دولت تدبیر که راه به جایی نبرد حداقل دولت مردمی کاری کند, دولت تدبیر که راه به جایی نبرد حداقل دولت مردمی کاری کند,

عمر دولت تدبیر و امید با برگزاری سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان منتخب مردم روبه پایان است و افتتاح پروژه عظیم کنارگذر در حد یک حرف از سوی این دولت باقی ماند و دولت تدبیر و امید گویی برای سرگرم کردن مردم هر بار یک ماه در سال را برای افتتاح آن وعده دروغ داد.

,

امید و انتظار می رود حداقل این پروژه در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی که قطعاً موجب کاهش تصادفات در مسیر ورودی شهر اسدآباد می‌شود، را به عمل به بهره‌برداری برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه