اخبار داغ

قویترین مردان امارات| 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز برای ایران در امارات

قویترین مردان امارات| 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز برای ایران در امارات
تیم ملی قوی ترین مردان ایران با سه طلا، دو نقره و دو برنز به کار خود در مسابقات بین المللی امارات خاتمه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کرباسی دبیر فدراسیون و سرپرست تیم اعزامی قوی ترین مردان ایران اعزامی به مسابقات بین المللی امارات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره این مسابقات و نتایج ورزشکاران ایران اظهار کرد:  این رقابتها امروز با حضور نمایندگان کشورمان در دسته 90 کیلو آغاز شد و رقابتهای این وزن با درخشش نمایندگان ایران به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در دسته 90 کیلو سید امیر لحمی عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت و مدال نقره به رستم عزیزی رسید. همچنین امیر رابع با قرار گرفتن در جایگاه سومی به مدال برنز دست یافت تا هر سه مدال این مسابقات از آن ایران شود.
,
 
,
سرپرست تیم ملی درباره شرایط وزن 105- کیلو تصریح کرد: در 105 کیلو حضور نمایندگان اوکراین، بحرین، امارات، هند و دیگر ورزشکاران سبب شد که رقابت فشرده ای برقرار باشد. در مسابقه این وزن وحید رستمی در آیتم اول دچار مصدومیت شدید و پارگی ای سی ال شد و شانس ادامه مسابقه را از دست داد.
,
 
,
کرباسی درباره نتایج نمایندگان دیگر ایران در این وزن خاطرنشان کرد: با این حال دیگر نفرات تیم درخشیدند و مسعود برزن قهرمان این وزن شد. همچنین آرش سلیمی به مقام دوم دست یافت و نماینده اوکراین هم مدال برنز را از آن خود کرد. همچنین حسین بهرامی، وحید رستمی و مجید براتی دیگر نفرات تیم ملی عناوین چهارم تا ششم را از آن خود ساختند. همچنین مسعود برزن و آرش سلیمی با کسب سهمیه حرفه ای ها به مسابقات حرفه ای WUS و دیگر مسابقات حرفه ای دعوت شدند.
,
 
,
گفتنی است روز گذشته هم نمایندگان ایران در دسته 80- کیلوگرم به مصاف رقیبان خود رفتند و یک طلا توسط  آرمین آرغده و یک برنز توسط میلاد رعیتی کسب کردند. به این ترتیب قوی ترین مردان ایران با 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز از این رقابتها به کار خود خاتمه دادند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه