اخبار داغ

معاون پژوهشی بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

آمادگی بسیج اساتید برای تهیه بسته‌های سیاستی و کمک به دولت آینده

آمادگی بسیج اساتید برای تهیه بسته‌های سیاستی و کمک به دولت آینده
شیری گفت: نهضت استادی بسیج آماده کمک برای تهیه بسته‌های سیاستی متکی بر ظرفیت‌ها و استعدادهای استانی است و آماده است به‌عنوان یک بازوی مشورتی تمام ظرفیت و همت خودش را در اختیار دولت قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال شیری در گفت‌وگو با آناج در خصوص کمک به دولت آینده برای تحقق شعار سال اظهار داشت: در تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید ملی و رفع موانع موجود عوامل و مولفه‌های زیادی دخیل است اما در بین آنها اثرگذارترین مولفه، مساله علمی‌و فنی است که به لحاظ افزایش کیفیت تولید داخلی در کنار کمیت در رشد و شکوفایی تولید ملی بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: پشتیبانی علمی‌به لحاظ تهیه بسته‌های سیاستی و کمک به دولت در خصوص تدوین سیاست‌های راهبری و راهبردی برای تقویت اقتصاد ملی که نتیجه آن را در بهبود معیشت شاهد باشیم، مواردی هستند که باید انجام شود.

,

معاون پژوهشی بسیج اساتید استان با بیان اینکه این کار وظیفه جامعه نخبگانی کشور است، گفت: نخبگان باید نظرات کارشناسی و سیاستگذاری خودشان را در اختیار دولت منتخب قرار دهد تا با احصاء بسته‌های سیاستی معضلات و مشکلات عرصه اقتصاد و تولید را گره گشایی کنند.

,

وی با اشاره به نقش بسیج اساتید هم عنوان کرد: بسیح اساتید و نهضت استادی بسیج به عنوان یکی از اقشار نخبگانی هم در سطح استانی و هم ملی ظرفیت‌های خودش را به لحاظ علمی‌و حل المسائلی در اختیار رئیس جمهور محترم و دولت قرار خواهد داد.

,

شیری خاطرنشان کرد: نهضت استادی بسیج آماده کمک برای تهیه بسته‌های سیاستی متکی بر ظرفیت‌ها و استعدادهای استانی است و آماده است به عنوان یک بازوی مشورتی تمام ظرفیت و همت خودش را در اختیار دولت قرار دهد تا صرف پیشبرد اهداف عالی نظام در جهت پیشرفت، گسترش و حمایت از تولید داخلی و اشتغال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه