اخبار داغ

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) خراسان جنوبی خبر داد

رشد ۶۳ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان خراسان جنوبی

رشد ۶۳ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان خراسان جنوبی
سلم آبادی گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان کمک‌های مردم استان به نیازمندان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۳ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: طی ۳ ماهه ابتدایی امسال مردم نیکوکار خراسان جنوبی  ۳۸ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این نهاد کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

سلم آبادی افزود : از این میزان کمک جمع آوری شده ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان نقدی ۱۹ میلیارد و ۹۶۴ میلیون تومان غیر نقدی برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا شده است.

,

وی گفت: کمک‌های جمع آوری شده مردم نیکوکار استان براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: بیشترین کمک‌های جمع آوری شده در قالب طرح‌های صدقات، ایتام و محسنین، زکات مال و مستحبی ، اطعام محرومین بوده است.

,

سلم آبادی پرداخت کمک با استفاده از گوشی تلفن همراه و با شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۹۶۸۸۷۷ و مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir از روش‌های جدید و نوین این نهاد در راستای کمک به نیازمندان استان در سریعترین زمان ممکن عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه