اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

امام جماعت روستا نماینده حاکمیت اسلامی است/ حل مشکلات در گرو نقش آفرینی امام جماعت

امام جماعت روستا نماینده حاکمیت اسلامی است/ حل مشکلات در گرو نقش آفرینی امام جماعت
سردار قاسمی گفت: اگر امام قوی تمام محورها را دنبال کند به نحو احسن در منطقه ، بخش یا روستا ایفا کند خیلی از مشکلات جمهوری اسلامی حل می شود و تمام مجموعه ها، ادارات و دستگاه ها با محوریت امام کارهایشان را دنبال می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان،صبح امروز رویداد تبیین نرم افزار امامت برای روحانیت مستقر در روستاهای مورد هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با حضور معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور، فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) و مسئول بسیج سازندگی استان در اردوگاه نوفرست برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

 سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اردو با هدف توانمندسازی، قوی کردن مدیران و به کمال رساندن مجموعه قطعا  کار مفیدی است. اردوها در مسیر تکامل و خلق بحث های جدید، دوستان و یاران جدید است که در این اردوها پیدا میشود.

,

  وی اضافه کرد: در این برنامه ها، ابتکارات جدید بدست می آید و گرچه اردوها همراه با سختی ها و مشکلات در مسیر مواجه است اما اردوها را همراه با کمال می بینیم. دیدگاه ما در اردوهای جهادی و راهیان نور نیز همینطور است در اردوهای جهادی هدف تنها ساخت و ساز فیزیکی نیست بلکه ساختن درونی است اولین هدفش رسیدن به کمال است تا استعدادها به تکامل و موفقیت برسد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با بیان اینکه اردوها محفل معنوی انسان سازی و تکامل است که برای پیشرفت کارها موثر است خاطرنشان کرد: در هر شرایط سنی و با هر رتبه علمی قطعا اردوها مفید و اردوگاه ها محل خودسازی به لحاظ معنوی است  به لحاظ تربیتی محل تکامل رفتاری است از نظر اطلاعات و معلومات دروس و گفتمان ارائه می شود که مفید است.

,

وی همچنین به اهداف قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاها و محورهای اردو اشاره کرد و افزود: شاخص ترین ماموریت های قرارگاه در این اردوها باید بیان شود، ضعف ها در ماموریت های گذشته بررسی و به نقطه قوت و فرصت تبدیل شود و از همه مهمتر نقشه راه تبیین شود و کادرسازی و نیروسازی برای ادامه ماموریت ها داریم.

,

قاسمی با بیان اینکه محوری ترین ترین بحث قرارگاه محوریت امام روستا است گفت: وجود ولی فقیه یک اندیشه بزرگ اسلامی است همانطورکه در زمان امام علی(علیه السلام) ایشان حاکم، امام جماعت و امام جمعه بوده است و در نظام جمهوری اسلامی که مبتنی بر ولایت فقیه و امامت است؛ رهبر انقلاب،  امام جمعه تهران است همینطور ادامه پیدا کرده تا در روستا که امام جماعت روستا نماینده حاکمیت اسلامی است و ضمن اینکه امام جماعت است باید در امور اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و محرومیت زدایی صاحب نظر باشد.

,

وی تأکید کرد: اگر امام قوی  تمام محورها را دنبال کند مانند رهبری در کلان کشور چنین نقشی را بتواند به نحو احسن در منطقه ، بخش یا روستا ایفا کند خیلی از مشکلات جمهوری اسلامی حل می شود و تمام مجموعه ها، ادارات و دستگاه ها با محوریت امام کارهایشان را دنبال می کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه