اخبار داغ

بازدید ورزش ورزش و معاون قهرمانی از اردوی والیبال نشسته و پاراتیراندازی

سلطانی‌فر: والیبال نشسته شانس اول طلا در پارالمپیک است/ اسبقیان: به سمت موفقیت در توکیو قدم برمی‌داریم

سلطانی‌فر: والیبال نشسته شانس اول طلا در پارالمپیک است/ اسبقیان: به سمت موفقیت در توکیو قدم برمی‌داریم
ورزش ورزش و جوانان و معاون قهرمانی از اردوی والیبال نشسته و پاراتیراندازی بازدید کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش امروز عصر چهارشنبه 9 تیر ماه از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته مردان و پاراتیراندازی در محل فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بازدید هادی رضایی سرمربی این تیم و سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو توضیحات لازم را در این بازدید ارائه کرد. هادی رضایی سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته از وزیر ورزش‌وجوانان درخواست بازنگری در پرداخت پاداش‌های پارالمپیک به تیم را داشتند. مسعود سلطانی‌فر مدعی شد پاداش‌های تیمی در المپیک و پارالمپیک نصف بوده و فعلا با این دستورالعمل تغییر پاداش مدالیست‌های توکیو ممکن نیست.

,

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته از حقوق صندوق حمایت نیز گلایه‌مند بود و درخواست بازنگری در این مقدار حقوق را داشت.

,

تیم ملی والیبال نشسته و تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان خود را برای مسابقات پارالمپیک توکیو آماده می کنند.

,

*اسبقیان: به سمت موفقیت در پارالمپیک توکیو قدم برمی‌داریم

, *اسبقیان: به سمت موفقیت در پارالمپیک توکیو قدم برمی‌داریم,

در ادامه محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کرد و گفت: مشکل خاصی در برگزاری اردوها نداشتیم و بهترین‌ها برگزار شده. با تمهیدات لازم و واکسینه‌شدن به‌‌موقع بچه‌ها با اعتمادبه‌نفس دیگر دغدغه‌ای نیست و به سمت موفقیت در پارالمپیک توکیو قدم برمی‌داریم.

,

*سلطانی فر: والیبال نشسته شانس اول طلا در پارالمپیک است

, *سلطانی فر: والیبال نشسته شانس اول طلا در پارالمپیک است,

سلطانی فر در این بازدید اظهار داشت: با این کارنامه درخشان والیبالیست‌های نشسته، در این دوره هم انتظار قهرمانی در پارالمپیک وجود دارد. خارج از برنامه‌ها و نشست‌ها، در جلسات ستاد عالی بازی‌ها به‌دنبال حضور مقتدرانه در بازی‌‌های المپیک و پارالمپیک بوده‌ایم و از این تیم به‌عنوان شانس اول مدال طلا یاد شده. تلاش می‌کنیم برای هر دو گروه بهترین تدارکات و پشتیبانی فراهم شود تا با آسایش و شرایط خوب به تمرینات پرداخته شود و به افتخارآفرینی در توکیو ختم شود.

,

وی افزود: هیچ‌گونه کسوری وجود نخواهد داشت و تمام دوستان‌مان در وزارت‌خانه و کمیته ملی پارالمپیک به‌دنبال فراهم‌سازی امکانات هستند. برای پاداش‌ها هم مصوبه‌ای قانونی تدوین شده اما درباره صندوق حمایت از ورزشکاران قول بهبود پرداختی‌ها را خواهیم داد. امیدواریم در رشته‌های مختلف پارالمپیکی و المپیکی موفقیت‌های بهتری کسب شود. مسیر موفقیت در رویداد توکیو از بازی‌های اسلامی باکو آغاز شده و به‌ امید خدا با این شرایط خاص هم منتظر درخشس و فتوحات نمایندگان‌مان هستیم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه