اخبار داغ

شهمرادی جای خلیل زاده صورتی را گرفت!

عزل مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان

عزل مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان
از سوی سازمان شهرک های و صنایع کوچک وزارت صمت ، حجت الله خلیل زاده صورتی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از سمت خود عزل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ از سوی سازمان شهرک های و صنایع کوچک وزارت صمت، حجت الله خلیل زاده صورتی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از سمت خود عزل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

شهمرادی معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به جای خلیل زاده صورتی بر کرسی مدیر عامل شرکت شهرک های استان تکیه خواهد زد.

,

مراسم تودیع معارفه هم قرار شده امروز در شرکت شهرک های صنعتی استان ساعت 11 برگزار می شود.

,

این برکناری هر چند به نفع استان هست اما دیرهنگام است و صنعت استان ضرر بسیاری بابت حضور این مدیر عامل ضعیف داشته است.

,

جنگ با خبرنگاران و باجگیر خواندن فعالین رسانه ای و در ادامه شکایت از دو خبرنگار مطرح استان جزو کارنامه ضعیف خلیل زاده صورتی، این مدیر کل بابلی در شهر گرگان است.

,

حواشی داخل اداره کل شرکت شهرک ها و مشکلاتی که برای برخی بانوان اداره کل پیش آمد و در ادامه شکایت آنها به بازرسی استانداری و استاندار و حضور غیناقی معاون امور بانوان استانداری در این اداره کل نیز از حواشی این دوره مدیریتی بوده است .

,

زیر آب رفتن 80 درصد شهرک های صنعتی آق قلا در سیل، انحلال شرکت خدماتی شهرک صنعتی مینودشت، فرار سرمایه گذاران، فشار و سختگیری به کارخانه داران، عدم امضای اسناد فعالان صنعتی که با وی همسو نبودند و دهها معضل دیگر حوزه صنعت استان ارمغان مدیریت این مدیر ضعیف بود.

,

پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان نیزدر تاریخ 5 اسفندماه 99 طی نامه ای به معاون دادستان مرکز استان به دلیل سه اقدام غیرقانونی تبانی در معاملات دولتی و اخذ تسهیلات غیر مجاز خواستار بازداشت و توضیحات این مدیر کل شد.

,

متاسفانه برخی نمایندگان استان گلستان به دلیل سهم خواهی و نشاندن گزینه های خود در این اداره کل نتوانستند به یک انسجام برسند و باعث تداوم مدیریت این فرد و ضربه به صنعت استان شدند.

,

حال که این مدیر کل ضعیف در روز صنعت معدن برکنار شد جا دارد به خسارتهای زیادی که به حوزه صنعت استان وارد شده و پرونده تخلفات این فرد رسیدگی شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه