اخبار داغ

با اعلام رئیس هیأت فوتبال استان؛

افتتاح آکادمی فوتبال باشگاه گل‌گهر توسط رئیس فدراسیون فوتبال/ عزیزی‌خادم به سیرجان سفر می‌کند

افتتاح آکادمی فوتبال باشگاه گل‌گهر توسط رئیس فدراسیون فوتبال/ عزیزی‌خادم به سیرجان سفر می‌کند
رئیس هیأت فوتبال استان کرمان از سفر رئیس فدراسیون فوتبال به این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن سلاجقه پس از شرکت در نشستی با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر گفت: چندی پیش طرحی ویژه از سوی فدراسیون فوتبال به هیات‌های فوتبال استان‌ها با محوریت استعدادیابی ابلاغ شد که بر اساس این طرح کشور به ۴ منطقه تقسیم می‌شد و مقرر گردید هر منطقه به عنوان یک پایگاه استعدادیابی فعالیت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال استان و نگاه ویژه عزیزی‌خادم، استان کرمان هم به عنوان یکی از مناطق ۴ گانه استعدادیابی معرفی شد.
,
سلاجقه ادامه داد: پس از انتخاب استان کرمان به عنوان یکی از مناطق ۴ گانه استعدادیابی، رئیس فدراسیون با استاندار کرمان در خصوص ایجاد این پایگاه مکاتبه کرد و با توجه به پیگیری‌هایی که از سمت هیئت استان انجام دادیم دکتر زینی‌وند استاندار کرمان با واگذاری زمین برای آغاز به کار این طرح موافقت نمودند.
,
سرپرست هیات فوتبال استان کرمان ضمن تشکر از استاندار کرمان و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برای واگذاری زمین کمپ استعدادیابی تیم ملی اظهار داشت: دکتر عزیزی‌خادم همواره به استان‌ها عنایت ویژه‌ای داشتند و لط‌شان شامل حال استان کرمان شده و با توجه به جلسه‌ای که صبح امروز با ایشان داشتیم و همچنین جلسه‌ای که پیش‌تر با دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این کمیسیون داشته‌اند، مقرر گردید شخص ایشان برای کلنگ‌زنی کمپ استعدادیابی تیم ملی به کرمان سفر کنند. 
,
سلاجقه افزود: عزیزی‌خادم همچنین بر سر آرامگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور پیدا خواهند کرد و به این شهید والا مقام ادای احترام می‌کنند. آکادمی باشگاه گل‌گهر نیز در این سفر توسط عزیزی‌خادم افتتاح می‌شود که جا دارد از مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تشکر ویژه به جهت حمایت‌های‌شان از فوتبال داشته باشم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه