اخبار داغ

بهترین بوکسورها را عازم قهرمانی آسیا می‌کنیم

توضیحات سرمربی تیم‌های بوکس نوجوانان و جوانان در خصوص کادر فنی/ مهدی‌پور: درهای تیم ملی رو به همه مربیان باز است

توضیحات سرمربی تیم‌های بوکس نوجوانان و جوانان در خصوص کادر فنی/ مهدی‌پور: درهای تیم ملی رو به همه مربیان باز است
سرمربی تیم‌های بوکس نوجوانان و جوانان در خصوص کادر فنی توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مهدی‌پور در خصوص کادرفنی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس ایران اظهار داشت: کادرفنی این تیم‌ها را بنده به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور ، مهدی ابراهیمی و مهدی طلوتی تشکیل می‌دهیم و سایر مربیان در دوره‌های مختلف اردوها و انتخابی ها جهت کسب تجربه بیشتر و آموزش برخی نکات مربیگری حضور پیدا می‌کنند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: درهای تیم های نوجوانان و جوانان به روی مربیانی که دوست دارند تجربه حضور در اردوها را داشته باشند، باز است و رییس هیات استانها می‌توانند مربیان واجد شرایط خود را به ما معرفی کنند تا شرایط حضور این مربیان را در اردو بررسی کنیم.
,
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس ادامه داد: روزهای شلوغ و پرکاری در پیش داریم و از حضور مربیان با انگیزه استقبال می‌کنیم. فکر می‌کنم با این سیاست که مربیان برای کسب تجربه در اردوها حاضر شوند بتوانیم با یک تیر دو نشان بزنیم.
,
مهدی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دور نخست رقابت‌های انتخابی و اردوها کماکان به میزبانی بیجار در حال پیگیری است و برنامه‌های خود را یک به یک رسانه‌ای می‌کنیم و قول می‌دهم هیچ بوکسور مستعدی را بدون اینکه تست کنیم، کنار نمی‌گذاریم و تمام تلاش ما این است که حق را به حقدار بدهیم و بهترین نفرات را عازم قهرمانی آسیا کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه