اخبار داغ

امروز در ادامه بازی‌های لیگ برتر؛

طلایی‌پوشان اصفهان به دنبال سه امتیاز خانگی هستند/ بازی به ظاهر آسان اما حساس!

طلایی‌پوشان اصفهان به دنبال سه امتیاز خانگی هستند/ بازی به ظاهر آسان اما حساس!
طلایی پوشان اصفهان که در هفته گذشته در مقابل فولاد به تساوی رسیدند دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند تا کار برای قهرمانی آن‌ها کمی سخت‌تر شود و فرصت از دست دادن امتیاز دیگری نداشته باشند؛ آن‌ها امروز در نقش جهان میزبان ماشین‌سازی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر سپاهان امروز در نقش جهان میزبان ماشین سازی خواهد بود؛ امروز 4 بازی دیگر نیز در هفته بیست و پنجم برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طلایی پوشان اصفهان که در هفته گذشته در مقابل فولاد به تساوی رسیدند دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند تا کار برای قهرمانی آن ها کمی سخت تر شود و فرصت از دست دادن امتیاز دیگری نداشته باشند.

,

البته هنوز چند هفته تا انتهای لیگ فاصله است و با توجه به بازی های باقی مانده امکان از دست دادن امتیاز برای پرسپولیس وجود دارد که شاگردان نویدکیا تلاش می کنند این فرصت را برای خود حفظ کنند و اجازه ندهند فاصله از دو امتیاز بیشتر شود.

,

شاگردان نویدکیا در 24 بازی قبلی خود 14 برد، 7 تساوی و 3 شکست به دست آورده و با اندوختن 49 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند؛ در آن سو ماشین سازی که شانس کمی برای ماندن در لیگ دارد در 24 بازی قبلی خود تنها یک برد داشته و با کسب 8 تساوی و 15 شکست تنها 11 امتیاز به دست آورده و در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.

,

شاید بازی شاگردان نویدکیا در مقابل ماشین سازی یکی از راحت ترین بازی های این تیم در هفته های پایانی به نظر برسد اما از طرفی تساوی سپاهان در هفته گذشته و برد پرسپولیس در این هفته استرس طلایی پوشان را بالا بررده است چرا که می دانند فرصت اشتباه ندارند از طرفی ماشین سازی نیز با این شرایط چیزی برای از دست دادن ندارد و دنبال برد در این بازی است تا بتواند خودی نشان دهد

,

امروز همچنین نساجی مازندران – پیکان، آلومینیوم اراک – استقلال، مس رفسنجان – فولاد، نفت مسجدسلیمان – صنعت‌ نفت آبادان قرار خواهند گرفت که نتیجه این مسابقات برای بالا و پایین جدول بسیار اهمت خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه