اخبار داغ

دادستان شهرستان عباس آباد اعلام کرد

برخورد قاطع دستگاه قضا با متصرفین اراضی ملی و قاچاق چوب

برخورد قاطع دستگاه قضا با متصرفین اراضی ملی و قاچاق چوب
مهدی مصطفی‌پور از آمادگی کامل دستگاه قضائی شهرستان عباس آباد برای برخورد قاطع با متصرفین و متخلفین اراضی ملی و قاچاق چوب و همچنین اجرای احکام صادره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی مصطفی‌پور عصر امروز در دیدار با فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران در نوشهر  با ابراز خرسندی از تلاش های انجام شده از سوی همکاران منابع طبیعی در حفظ و حراست از عرصه های ملی، بر تداوم تعامل و همکاری ایجاد شده تأکید کرد و گفت: رویکرد و اراده دستگاه قضا برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است.

مصطفی پور آمادگی کامل دستگاه قضائی جهت برخورد قاطع با متصرفین و متخلفین اراضی ملی و قاچاق چوب و همچنین اجرای احکام صادره را اعلام کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد نیز ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضا با اداره منابع طبیعی در خصوص صیانت از اراضی ملی، گفت: منابع طبیعی شهرستان در راستای صیانت از عرصه های ملی با متخلفین برخورد قانونی کرده و در این راستا نیز پرونده برای آن ها تشکیل شده که در حال سیر مراحل قانونی است.

محمد عبدی تصریح کرد: به استناد به متن قانونی ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور و همچنین ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی و همچنین ماده ۳۶ و ۴۱ قانون حفاظت و بهره برداری و تبصره ذیل ماده ۷ گسترش فضای سبز هر گونه ساخت و ساز و تصرف غیرمجاز در اراضی ملی و جنگل جلگه‌ای جرم و متخلف به مراجع قانونی معرفی می شود، خواستار همکاری و مساعدت کامل دستگاه قضا با اداره منابع طبیعی شهرستان جهت برخورد قاطع و قانونی با متخلفین و خارج از نوبت رسیدگی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

سعید مرادی صادق فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... شهید بهشتی و یاران با وفایش، هفته قوه قضائیه را به دادستان و تمامی تلاشگران عرصه امنیت و عدالت تبریک گفت و افزود: ادارات منابع طبیعی در شرایط مختلف با همکاری دستگاه قضا می توانند در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و کاهش تخلفات در اراضی ملی شهرستان ها نقش مؤثری داشته باشند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه