اخبار داغ

تقدیر از شناگران را در برنامه داریم

رضوانی: هیچکس نمی تواند در خصوص سهمیه تضمین بدهد/ شنا ایران حداقل یک نماینده در المپیک دارد

رضوانی: هیچکس نمی تواند در خصوص سهمیه تضمین بدهد/ شنا ایران حداقل یک نماینده در المپیک دارد
رییس فدراسیون شنا با اشاره به روند کسب سهمیه نماینده ایران در المپیک گفت: از تمام ظرفیت های ممکن برای حضور در بازی های توکیو ۲۰۲۰ بهره بردیم و امیدوارم فدراسیون جهانی بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا با اشاره به نتایج اخیر ملی پوشان شنا اظهار کرد: خدارا شاکرم که با وجود همه تنگناها و مشکلات عدیده ای که ظرف دو سال گذشته بر خانواده بزرگ ورزش های آبی حاکم بود، جوانان شایسته ایران بار دیگر توانایی خود را ثابت کردند و ما در مسابقات بین المللی شاهد بودیم که هفت شناگر ایران در نزدیک ترین شرایط برای حضور در المپیک هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: شاید اگر به دلیل کرونا تعدادی از مسابقات لغو نمی شد و می توانستیم اعزام های بیشتری را انجام دهیم، نتایج خارق العاده ای را در این ورزش شاهد بودیم. من پیش از این هم گفتم که تمام شناگران ملی ایران شایسته حضور در المپیک بودند و اگر ناکامی در این میان است، آن ها مقصر نیستند چرا که با تمام وجود تلاش کردند و من شخصا مسئولیت نتایج هر یک از عزیزانم در تیم ملی را بر عهده می گیرم.

,

رضوانی با تقدیر از موفقیت ها در ثبت رکوردهای جدید بویژه درخشش مهرشاد افقری در ثبت رکورد ورودی B المپیک گفت: اهل فن و کارشناسان واقعی این ورزش می دانند که برای دستیابی به رکوردهای جدید در شنا چقدر کار و تلاش و دانش لازم است. امروز یک جوان برومند مثل مهرشاد افقری موفق به ثبت رکورد B المپیک شده و متین بالسینی سه بار رکورد ملی را در طول چند ماه اخیر شکسته است. علیرضا یاوری، متین سهران، بنیامین قره حسنلو، مهدی انصاری و سینا غلامپور تک به تک شایستگی خود را ثابت کردند و شخصا از تلاش آنان ممنون هستم.

, B, B,

رییس فدراسیون شنا درباره نماینده ایران در المپیک توکیو گفت: خوشبختانه ما در بازی های توکیو قطعا یک نماینده از رشته شنا خواهیم داشت. نامه نگاری هایی برای اعزام بیش از یک نماینده صورت گرفته است. همانطور که می دانید فدراسیون موظف بود تا تاریخ ۲۰ ژوئن تکلیف سهمیه یونیورسالیتی را مشخص کند که در آن زمان متین بالسینی بالاترین فیناپوینت را داشت. به فاصله چند روز بعد هم مهرشاد افقری کار بزرگی کرد و رکورد B المپیک را ثبت کرد. از نظر من هر دو این قهرمانان شایسته حضور در المپیک هستند و ما طی مکاتباتی این موضوع را از فینا خواسته ایم اما در نهایت فدراسیون جهانی با توجه به محدودیت حضور نفرات در ماده های مختلف تصمیم نهایی را می‌گیرد.

, B,

رییس فدراسیون شنا تاکید کرد: ثبت رکورد ورودی B المپیک یکی از اهداف خانواده شنا بود که در این دوره محقق شد و موجب مباهات جامعه ورزش کشور است. همانطور که قبلا هم گفته ام، طبق قوانین فدراسیون جهانی بهترین رکوردهای ورودی B به المپیک می روند و امیدوار هستیم مهرشاد از این طریق مستقیم در توکیو به آب بزند. البته هیچکس نمی تواند در این خصوص تضمین بدهد زیرا ورود به مسابقات شنا المپیک بر اساس ثبت بهترین رکوردها و فینا پوینت در هر ماده است و باید دید سایر شناگران جهان در این ماده چه رکوردی ثبت کرده اند.

, B, B,

رضوانی تاکید کرد: برنامه هایی را برای تقدیر از عملکرد شناگران موفق در نظر داریم و امیدوار هستیم فدراسیون جهانی نیز بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرد. مطمئن باشید شخصا همانطور که در طول سال های گذشته تلاش کردم شناگران ایران به المپیک راه یابند و موفق باشند، از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهم کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه