اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

نمایندگان مجلس برای ریشه کن کردن آسیب های انتخابات ورود کنند

نمایندگان مجلس برای ریشه کن کردن آسیب های انتخابات ورود کنند
امام جمعه ایلام گفت:خرید و فروش رأی یک حرکت ناشایست بود/نمایندگان مجلس برای ریشه کن کردن آسیب های انتخابات ورود کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار،  حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در خطبه های امروز  نماز جمعه با بیان اینکه برخی ها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دچار تخلف و جرم خرید و فروش رای شدند گفت: این کار حرکت ناشایستی بود و باید نفرین فرستاد بر کسانی که بنیانگذار چنین روش زشتی برای جمع کردن آرا مردم برای خودشان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
 
,
وقتی که چنین رویه نامشروعی در جامعه  گسترش پیدا می کند بنده وظیفه داشتم  به چنین رویه ای به عنوان منکر اعتراض کنم و نخبگان و اهل قلم ورسانه نیز  وظیفه دارند تلاش فرهنگی کنند برای زشت جلوه دادن چنین منکری که در جامعه وجود دارد و باید تلاش کرد با فرهنگ سازی در انتخابات آینده چنین اتفاقی نیفتد.
,
 
,
اقدام قانونی لازم است هرچند  مدارک و مستندات لازم رابه مراجع قانونی ارجاع شده است  و روند بررسی انتخابات هنوز ادامه دارد، نمایندگان محترم مجلس شورای  اسلامی که به عنوان ناظر انتخابات نقش آفرین هستند انتظار می رود برای ریشه کن کردن این پدیده شوم شجاعان به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.
,
 
,
طبیعتا فضای رقابتی انتخابات تمام شده است آنچه که نیاز است قطعا  مراجع قانونی و رسمی پیگیری خواهد کرد و از همه کسانی که زمینه ساز مشارکت حداکثری بوده اند تقدیر و تشکر می کنم.
,
 
,
وی با اشاره به سالروز آزادسازی مهران نیز گفت: شهدا و رزمندگان در شهر مهران در گرمای تابستان با سلاح گرم با دشمن جنگیدند و در جنگ نابرابر در برابر دشمن بعثی تا دندان مسلح، ایستادند و از کیان اسلامی دفاع کردند و مهران را در چنین روزی در سال ۶۵ آزاد کردند و  به دامن به میهن اسلامی برگرداندند و از خداوند متعال برای شادی روح شهدا و سلامتی و اجر همه شهدای زنده و جانبازان دوران دفاع مقدس دعا می کنیم. 
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه ایلام در ادامه با تبریک انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به ریاست دستگاه قضایی، اظهار کرد: ایشان مورد اعتماد مقام معظم رهبری قرار گرفتند و عملکرد ایشان در گذشته این شایستگی را برای ایشان فراهم کرده که در راس دستگاه قضایی قرار بگیرند. 
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به گرمی هوا و مشکل آب و برق، خاطرنشان کرد: با صرفه جویی می توان قطعی آب و برق را محدود کرد، از سوی دیگر مردم استان با طبیعیت انس خوبی دارند برای تفرج به دامن طبیعت پناه می برند که لازم است دقت کنند که آتش سوزی اتفاق نیافتند و نهایت تلاش را برای محافظت از جنگل و مراتعی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، داشته باشند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه