اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

دولت سیزدهم فرهنگ مصرف را اصلاح کند

دولت سیزدهم فرهنگ مصرف را اصلاح کند
غلامرضا منتظری گفت: توسعه اقتصادی و حل مشکلات مرتبط با این حوزه از مسیر اصلاح فرهنگ مصرف می‌گذرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: هر رئیس جمهوری برای موفقیت دولتش نیازمند بازوان توانمندی است و با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری داشتند، دولت سیزدهم باید از کابینه‌ای انقلابی و توانمند برخوردار باشد. حق طبیعی رئیس جمهور است که گزینه‌های مدنظر خود را مشخص و به مجلس معرفی کند، اما این گزینه‌ها باید از شاخصه‌های مدیریتی، روحیه جهادی و فسادستیزی بهره ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غلامرضا منتظری, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با بیان اینکه در آستانه تشکیل هر دولتی مرسوم است در خصوص اعضای کابینه گمانه‌زنی‌هایی انجام شود، گفت: در نهایت این رئیس جمهور است که باید در خصوص چینش کابینه تصمیم‌گیری کند. هرچند رئیس جمهور منتخب از مشاورانی بهره می‌برد، اما ایرادی هم ندارد سایر افراد و اشخاصی که مدیران انقلابی و دلسوز را می‌شناسند به رئیس جمهور منتخب معرفی کنند.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تجربه نشان می‌دهد، ساختار دولت با گمانه‌زنی‌ها تشکیل نخواهد شد، البته هرچند امکان دارد نام بعضی از افراد که در لیست‌ها مطرح هستند در دولت سیزدهم مسئولیت بگیرند، اما به طورکلی چینش کابینه به شخص رئیس جمهور مربوط است.

,

منتظری با اشاره به این مطلب که تمام بخش‌های کابینه و دولت باید با یکدیگر هماهنگ عمل کنند، بیان داشت: متأسفانه یکی از ایراداتی که دولت آقای روحانی وجود داشت، عدم هماهنگی میان مجموعه‌های دولتی بود. اگر میان دستگاه‌های اجرایی به خصوص وزارتخانه‌ها هماهنگی وجود نداشته باشد، شاهد ابطل ماندن بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها خواهیم بود؛ لذا دولت آقای رئیسی باید یک کابینه هماهنگ و قدرتمند را انتخاب کند.

,

او تأکید کرد: موضوعی که امروز در جامعه اولویت دارد، مسائل اقتصادی و فرهنگی است. کابینه دولت سیزدهم باید برروی این دو موضوع مهم تمرکز داشته باشد و اگر این دو بخش سروسامان پیدا نکند، قطعاً مشکلات بخش‌های دیگر رفع نخواهد شد.

,

به گفته این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ توسعه اقتصادی و حل مشکلات مرتبط با این حوزه از مسیر اصلاح فرهنگ مصرف می‌گذرد. درواقع فرهنگ مبدأ و منشأ بسیاری از تحولات است که اگر این عنصر اصلی مورد توجه قرار بگیرد، برکات بسیاری را در دولت مشاهده خواهیم کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه