اخبار داغ

در آستانه اعلام نماینده شنا ایران در المپیک صورت گرفت؛

دیدار افقری و بالسینی با رئیس فدراسیون شنا

دیدار افقری و بالسینی با رئیس فدراسیون شنا
رئیس فدراسیون شنا در جلسه ای با حضور شناگران ایران متین بالسینی و مهرشاد افقری گفت: امیدوارم هر یک از این عزیزان که توسط فدراسیون جهانی معرفی شوند، بتواند نماینده شایسته ای برای شنا ایران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ظهر امروز (یکشنبه) جلسه ای در محل فدراسیون شنا با حضور شناگران حائز شرایط شرکت در المپیک و مسئولان فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهرشاد افقری دارنده رکورد ورودی B المپیک، متین بالسینی رکوردار ماده ۲۰۰ پروانه ایران، گامردیلانچیان مربی تیم ملی ایران از پایگاه شنا اصفهان و کاوه بیک اوغلی مربی شنا ایران در مسابقات صربستان به همراه پیمان گرامی رئیس هیات شنا استان اصفهان در این جلسه حاضر بودند.
,
 
,
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا ایران با اشاره به فعالیت های انجام شده، شرایط حضور در المپیک را تشریح کرد و ابراز امیدواری کرد هر کسی توسط فدراسیون جهانی برای شرکت در المپیک معرفی شود، بتواند نماینده شایسته ای برای شنا ایران باشد.
,
 
,
رئیس فدراسیون شنا ایران همچنین به لزوم اخلاق مداری، برادری و رفاقت بین شناگران ایران تاکید و خاطرنشان کرد: افقری و بالسینی هر دو از ستون های اصلی و آینده شنا ایران هستند. کاری که مهرشاد افقری کرد یک سطح شنا ایران را بالا برد و همه ما بویژه سایر شناگران ملی باید ارزش کار او را بدانند. اولویت ما برای حضور در المپیک مهرشاد افقری است و این موضوع را طی مکاتباتی به فینا اعلام کرده ایم. در این خصوص با توجه به محدودیت نفرات در هر ماده و شرایط تعیین تکلیف سهمیه ها فدراسیون جهانی تصمیم می گیرد. امیدوارم هر یک از این عزیزان که نهایتا توسط فدراسیون جهانی معرفی شدند، نماینده شایسته برای ورزش ایران باشند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه