اخبار داغ

کارشناس رسانه:

بازی‌های رایانه‌ای غربی همچنان در کشور قربانی می‌گیرد

بازی‌های رایانه‌ای غربی همچنان در کشور قربانی می‌گیرد
محمد طاها پاوند گفت: حداقل ۹۸ درصد بازی‌هایی که گیمرهای ایرانی استفاده می‌کنند، ساخته کشورهای غربی‌ بوده و بیشتر این بازی‌های شیطانی هم توسط صهیونیست‌ها برای اهدافی خاص طراحی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حداقل ۹۸ درصد بازی‌هایی که گیمرهای ایرانی استفاده می‌کنند، ساخته کشورهای غربی‌ بوده و بیشتر این بازی‌های شیطانی هم توسط صهیونیست‌ها برای اهدافی خاص طراحی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد طاها پاوند ادامه داد: سرویس اشتراک ویدیو آپارات نیز، که کاربران ویدیو بازی کردن خود را در آن می‌گذارند، نظارتی بر محتوای استریم و ویدیوهای این حوزه ندارد و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هم به‌جای آگاه‌ سازی مردم، خودش در حال تبلیغ بازی‌های رایانه‌ای غربی ا‌ست.
,
 
,
وی افزود: از طرفی پدر و مادرانِ بی‌حامی که فرزند گیمر یا بازیکن بازی‌های رایانه‌ای دارند، هیچ وقت نباید با استدلال‌های کاذبی چون "این یه سبک زندگیه"، "آینده داره"، "سرگرمیه"، "پول در میارم" و "خیلیا موفق شدن" فریب بخورند و فرزندشان را از باتلاق بازی‌های رایانه‌ای بیرون بکشند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: در آمار سال ۹۸ ما ۳۲ میلیون گیمر داشتیم که به احتمال زیاد تاکنون تعداد آنها زیادتر هم شده و رو به افزایش است.
,
 
,
پاوند گفت: حداقل شما که در خانواده تان گیمر دارید با نجات دادن آن فرد در کم شدن تعداد گیمرها و نجات دادن آن‌ها سهیم باشید.
,
 
,
وی ادامه داد: اکنون که ویروس منحوس کرونا بر کشور سایه افکنده است؛ فرزندان بیشتر زمان خود را در خانه و با بازی های رایانه ای یا گوشی های موبایلی می گذرانند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: حتما خانواده ها بر بازی های فرزندان نظارت کنند و اگر در مورد بازی ای دانشی ندارند، به صرف پیشنهاد دوستان آن بازی را برای فرزند خود تهیه نکنند.
,
 
,
پاوند افزود: در بازی هایی رایانه ای که غربی ها تهیه می کنند به شدت نکات منفی اخلاقی وجود دارد، اما چون فرزند شما مشغول بازی و سرگرمی است متوجه این نکات اخلاقی نمی شود ولی این نکات بر ضمیر ناخودآگاه او تاثیر می گذارد.
,
 
,
وی بیان کرد: بعضا فرزندانی که در باتلاق بازی های رایانه ای غربی می افتند؛ معتاد این نوع بازی ها می شوند و دیگر بازی های داخلی نیاز فرزند شما را جوابگو نیست.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: والدین حتما بر بازی های رایانه ای فرزند نظارت داشته باشند؛ زیرا ضمن تاثیراتی که بر سلامت جسمی فرد می گذارد در بلند مدت آثار مخرب آن جبران ناپذیر است.
,
 
,
پاوند در خاتمه خاطرنشان کرد: در فصل تابستان قرار داریم والدین حتما برای اوقات فراغت فرزندان خود برنامه ای غنی داشته باشند؛ برنامه ای که به رشد و بالندگی فرزندشان کمک کند؛ بازی های رایانه ای هیچ وقت فرزند شما را بالنده نمی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه