اخبار داغ

واکنش اینستاگرامی مدیرعامل باشگاه سایپا به وتوی جنجالی؛

استارت سایپا برای شکایت از کمیتۀ استیناف فدراسیون فوتبال به CAS/ سراجی از فساد در سئول سخن گفت!

استارت سایپا برای شکایت از کمیتۀ استیناف فدراسیون فوتبال به CAS/ سراجی از فساد در سئول سخن گفت!
مدیرعامل باشگاه سایپا در صفحه شخصی‌اش تلویحاً از شکایت به دیوان حکمیت ورزش پرده برداشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سراجی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سایپا طی پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش به‌طور غیرمستقیم خبر از شکایت باشگاه سایپا از فدراسیون فوتبال به دادگاه بین‌المللی ورزش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز هست، در این پست نوشته؛ «فوتبال ایران نیاز به تغییرات اساسی دارد. چقدر خوب است که دادگاه حکمیت ورزش تحت فشار و نفوذ جریان هوچی‌گر به فساد تصمیم نمی‌گیرد. درب ساختمان cas باز است.»

,

, ,

مهرداد سراجی به‌صورت غیرمستقیم حکم کمیته استیناف را به جریان‌های هوچی‌گر متصل به فساد فوتبال ارجاع داده که این موضوع در بیانیه رسمی باشگاه سایپا نیز صراحتاً تاکید شده بود اما شکایت به دادگاه CAS چند ماهی طول می‌کشد و تا آن زمان مسلما تکلیف صعود یا سقوط سایپا مشخص خواهد شد.

,

نکته جالب این است که مهرداد سراجی به‌عنوان یکی از اعضای منتخب مجمع فدراسیون فوتبال و عضو هیأت‌رئیسه، صراحتاً از بروز فساد در ساختمان فدراسیون و کمتیه‌های منتسب به آن سخن گفته که پیش از این چندان سابقه نداشت و البته جای واکاوی بسیاری نیز دارد.

,

حالا باید منتظر ماند و دید که راهکار مدیران باشگاه خودروساز برای تقابل با فدراسیون‌نشین‌ها چه خواهد بود. تیم فوتبال سایپا عصر امروز در دیداری مهم و حساس باید به مصاف ذوب‌آهن برود و تکلیف تیم سقوط‌کننده تا حد زیادی طی این تقابل مشخص خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه