اخبار داغ

در نشست هماهنگی مراسم چهلم شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی مطرح شد

شهدای مدافع حرم از مکتب اسلام دفاع کردند/مراسم چهلم شهید «سعید مجیدی» ۱۸تیر برگزار می شود

شهدای مدافع حرم از مکتب اسلام دفاع کردند/مراسم چهلم شهید «سعید مجیدی» ۱۸تیر برگزار می شود
مهجوری گفت: مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی پنج شنبه هجدهم تیر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در گلزار مطهر شهدای اراک با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست هماهنگی مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی با حضور خانواده معظم شهید گفت: شهدای مدافع حرم از مکتب اسلام و امام حسین(ع) دفاع کردند و در این عرصه حماسه های ماندگار به یادگار گذاشتند و شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که از افتخارات استان مرکزی هستند با درک درست از شرایط در این عرصه همچون ستاره ای درخشان در تاریخ ماندگار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

گودرزی اظهار کرد: مجاهدت ها و نقش آفرینی های جوانان غیرتمند عرصه دفاع از حرم و شهدای مدافع حرم موجب سردرگمی دشمنان و خنثی شدن توطئه های آنها شد.

,

وی ادامه داد: رزمندگان جبهه مقاومت با نقش آفرینی موثر خود شاهکار بزرگ و حماسه ماندگاری خلق کردند که آثار این مجاهدت ها تا سالیان سال ماندگار خواهد بود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هسته های مقاومت را در کشورهای اسلامی تشکیل داد و موجب عزت و سربلندی جهان اسلام شد و امروز ملت های مسلمان و آزادی خواه به آن افتخار می کنند و تنها یکی از دستاوردهای این هسته ها موفقیت ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در طی هفته های گذشته بود که امیدو نشاط را در بین مردم زنده کرد.

,

وی گفت: امنیت پایدار مهمترین دستاورد نقش آفرینی مدافعان حرم در جبهه مقاومت است و لذا امروز اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم باید فرهنگ دفاع و مقاومت در جامعه تقویت شود و لازمه آن اقدامات خلاقانه و مبتکرانه است.

,

گودرزی با اشاره به اینکه امروز نیازمند راه اندازی نهضت تولید محتوا در خصوص شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ دفاع و مقاومت در بین جوانان هستیم بیان کرد: این نیازمند مشارکت همگانی است که باید نویسندگان و هنرمندان برجسته در این راستا ترغیب شوند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که از جوانان خوش نام و از حافظان قرآن کریم هستند روحیه دینی، قرآنی و انقلابی در وجود ایشان همواره موج میزد و امروز به عنوان الگویی کامل در اختیار جوانان است و نسل جوان باید از سیره و رفتار ایشان بهره مند شوند و در زندگی خود عملیاتی سازند.

,

وی ادامه داد: استقبال باشکوه مردم و جوانان از مراسمات شهید مدافع حرم نشان از علاقمندی مردم و نسل جوان به مدافعان حرم و فرهنگ شهادت است که این علاقمندی همواره باید تقویت شود.

,

گودرزی افزود: با توجه به محدودیت هایی که به واسطه بیماری کرونا وجود دارد مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مجیدی در فضای باز گلزار مطهر شهدای اراک پیش بینی شده و تاکید ویژه ای برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها وجود دارد که معاونت زیستی و بهداری سپاه روح الله مراسم را نظارت خواهند کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط امروز یک ضرورت است و باید دستگاه های فرهنگی در این خصوص محتواهای ویژه ای تولید کنند.

,

مراسم چهلمین روز شهادت شهید «سعید مجیدی» ۱۸تیر برگزار می شود/شهدای مدافع حرم فرهنگ دفاع مقدس را احیا کردند

, مراسم چهلمین روز شهادت شهید «سعید مجیدی» ۱۸تیر برگزار می شود/شهدای مدافع حرم فرهنگ دفاع مقدس را احیا کردند, مراسم چهلمین روز شهادت شهید «سعید مجیدی» ۱۸تیر برگزار می شود/شهدای مدافع حرم فرهنگ دفاع مقدس را احیا کردند,

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ تیر در نشست هماهنگی مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی با حضور خانواده معظم شهید گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که رویش های جدیدی هم در آن داریم حضور عاشقانه جوانان در جبهه مقاومت برای دفاع از ارزش های اسلامی است.

, پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ تیر در نشست هماهنگی مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی با حضور خانواده معظم شهید گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که رویش های جدیدی هم در آن داریم حضور عاشقانه جوانان در جبهه مقاومت ب, رای دفاع از ارزش های اسلامی است.,

مهجوری افزود: شهدای مدافع حرم مایه افتخار و عزت ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند که با فهم دقیق و درک صحیح از شرایط پابه خط میدان نبرد گذاشتند و مخلصانه از ارزش های اسلامی دفاع کردند.

,

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حق بزرگی بر گردن ما دارند اما شهدای مدافع حرم از مظلومیت ویژه ای برخوردار هستند و لذا باید برای گرامیداشت یاد و خاطر آنها همه توان را پای کار بیاوریم.

,

فرمانده سپاه اراک خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با مجاهدت ها و نقش آفرینی های خود موجب احیای فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان شدند و به همین خاطر در تاریخ ماندگار شدند.

,

مهجوری ادامه داد: حضور معنادار جوانان در عرصه جبهه مقاومت برای دفاع از ارزش های اسلامی حاصل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس است و لذا در اینجا اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز بیشتر مشخص می شود که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم. 

,

وی اظهار داشت: اگر امروز شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی به این جایگاه ارزشمند دست پیدا کرده حاصل تربیت دینی و انقلابی خانواده و به برکت وجود پدر و مادر معتقد و انقلابی است.

,

فرمانده سپاه اراک افزود: مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی پنج شنبه هجدهم تیر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در گلزار مطهر شهدای اراک با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

,

مهجوری خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور خانواده معظم شهید سردار مجیدی، خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولین با سخنرانی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار می شود و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی یک اصل مهمی است که در روند مراسم مورد توجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه