اخبار داغ

اطلاعیه کمیسیون اخلاق درباره یک مدیر ورزشی/ تبرئه رئیس سابق از اتهام فساد اخلاقی

اطلاعیه کمیسیون اخلاق درباره یک مدیر ورزشی/ تبرئه رئیس سابق از اتهام فساد اخلاقی
دبیرخانه کمیسیون اخلاق کمیته ملی‌المپیک و پارالمپیک در رابطه با ادعا علیه یکی از مدیران سابق ورزش کشور اطلاعیه صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیسیون اخلاق کمیته ملی‌ المپیک و پارالمپیک در رابطه با ادعا بر علیه یکی از مدیران سابق ورزش کشور در اطلاعیه شماره ۲ خود نوشت: کمیسیون اخلاق ورزش کشور پس از طرح ادعا علیه یکی از مدیران سابق ورزش کشور مبنی بر رفتار غیراخلاقی وی، حسب وظیفه ذاتی خود اقدام به تشکیل پرونده و رسیدگی به آن کرد که نتایج آن به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نخست- دبیرخانه کمیسیون ضمن ارجاع گزارش اولیه به شعبه اول انتظامی، نسبت به جمع‌آوری مستندات اقدام کرد و در همین رابطه با اعلام رسمی رسیدگی به موضوع، تلاش کرد تا از طرق مختلف با فرد ادعا کننده ارتباط گرفته و نسبت به اخذ شکواییه و مستندات وی اقدام کند که این امر پس از گذشت حدود ۱۰ روز محقق شد.
,
 
,
دوم- فرد ادعا کننده با وجود تلاش‌های  صورت گرفته، تمایلی برای ارایه شکواییه و مستندات نداشته و تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی نسبت به معرفی وکیل یا نماینده قانونی اقدام نکرده است.
,
 
,
سوم- دبیرخانه کمیسیون ضمن تماس با مدیر سابق ورزش کشور، اظهارات و دفاعیه وی را اخذ و برای اتخاذ تصمیم به شعبه رسیدگی کننده ارجاع داد.
,
 
,
چهارم - علاوه بر اقدامات یاد شده، برخی از افراد مطلع که از همکاران افراد مطرح در پرونده هستند به شعبه و دبیرخانه دعوت و اظهارات وی بصورت شفاهی و مکتوب اخذ شد.
,
 
,
پنجم- شعبه رسیدگی کننده پس از مطالعه سوابق و استماع اظهارات افراد نسبت به صدور حکم اقدام کرد. بر این اساس شعبه اول ضمن بیان شرح موضوع و اقدامات صورت گرفته در نهایت اعلام کرد: مستندات به مواد ۲ و ۶۹ و ۷۳ آیین‌نامه کمیسیون اخلاق کمیته ملی‌المپیک و پارالمپیک ایران مبتنی بر منشور اخلاقی ملی و بین‌المللی و با رعایت اصل برائت، تخلف انتصابی را محرز ندانسته و قرار منع پیگرد از تخلف و رفتار انتصابی را صادر و اعلام می‌کند.
,
 
,
قرار صادره مطابق آیین‌نامه صدرالذکر و ماده ۳۸۰ قانون آیین‌نامه دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ تجدید نظر در شعبه تجدید نظر کمیسیون اخلاق است.
,
 
,
همچنین مرجع رسیدگی به رفتارهای غیراخلاقی در ورزش کشور برعهده کمیسیون اخلاق است و از عموم ورزشکاران، مربیان، مدیران، کارشناسان و اهالی ورزش درخواست می‌کنیم، هرگونه رفتار غیراخلاقی را برای رسیدگی به دبیرخانه کمیسیون ارایه کرده و از طرح اتهام علیه افراد در رسانه‌ها که خود رفتاری غیر اخلاقی بشمار می‌رود، خودداری کنید.  بدیهی است شعب کمیسیون اخلاق که ترکیبی از شماری قضات و حقوقدانان برجسته و خوشنام کشور هستند صرف نظر از عنوان و سمت افراد، بصورت کامل و مستقل به موضوعات رسیدگی و در صورت اثبات بدون ملاحظه و مصلحت اندیشی برای متخلفان تنبیه لازم را اعمال خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه