اخبار داغ

از شانس بدمان کمترین مصدوم و محروم را هم استقلالی‌ها دارند؛

کریمی: یک ترکیب آرمانی غایب داریم اما برای تقابل با استقلال آماده‌ایم/ دست‌وپا بسته نیستیم و با تمام توان به مصاف رقبا می‌رویم

کریمی: یک ترکیب آرمانی غایب داریم اما برای تقابل با استقلال آماده‌ایم/ دست‌وپا بسته نیستیم و با تمام توان به مصاف رقبا می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از شانس بدمان کمترین مصدوم و محروم را استقلالی‌ها دارند، حتی بازیکنان رفته‌شان هم برگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز کریمی درباره دیدار فردای تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم از لحاظ آمادگی شرایط مطلوبی دارد اما به هر حال مشکلاتی هم داریم. در کل نسبت به موجودیت‌مان شرایط مطلوبی داریم. از شانس بدمان کمترین مصدوم و محروم را هم استقلالی‌ها دارند، حتی بازیکنان رفته‌شان هم برگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه افزود: خیلی از هواداران‌مان می‌گویند تو رک هستی و همیشه واقعیت‌ها را گفته‌ای. تیم ما الان چهار گروه است، یکی گروه حاضرین، یکی گروه غایبین که خودتان می‌دانید شامل دژاگه، واسعی و شجاعی است، دیگری گروه مصدومان است که شامل خانزاده و بوحمدان می‌شود و در نهایت گروه چهارم محرومان که ایمانی، تیکدری و تیموری جزو آنها هستند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پیمان بابایی هم هنوز وضعیت مشخصی ندارد، تصریح کرد: ما الان یک تیم ایده‌آل غایب داریم. اگر اخباری را هم به‌عنوان دروازه‌بان به این بازیکنان اضافه کنیم یک ارنج آرمانی غایب داریم، اما بقیه بازیکنان را دارم و طی هفته گذشته در دو نوبت کار کردیم. ما بیکار ننشستیم و با تمام توان کار کردیم، ولی نبود هر کدام از این بازیکنان می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. ما که ۱۰ بازیکن غایب داریم.
,
 
,
کریمی یادآور شد: من قبلاً هم با این تیم کار کرده بودم. ما روند خطیبی را ادامه دادیم که به ثمر رسید. در توفیقی که در بازی قبل به دست آمد، همان اندازه که من سهیم بودم، رسول خطیبی هم سهم داشت. من نتیجه بازی قبل را برای جفت‌مان می‌دانم و هر جفت‌مان زحمت کشیدیم. یک و‌ نیم جلسه‌ای که من با تیم تمرین داشتم هم روند قبل را تکمیل کرد و شرایط خوبی به وجود آورد.
,
 
,
وی ادامه داد: طبیعی است که نتیجه بازی قبل روی روحیه بچه‌ها تأثیر گذاشته است. نیاز هم نیست که من بگویم، شرایط بسیار سختی است و جدول بسیار مشکل و رقبای تا دندان مسلحی داریم. خدا ان‌شاءالله به ما کمک کند تا با اضافه شدن بچه‌ها از پس کار بر بیاییم. ما هم دست و پا بسته نیستیم و با تمام توان به مصاف رقبا می‌رویم.
,
 
,
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط امروز این تیم نیز توضیح داد: استقلال الان شرایط مناسبی دارد. اگر اشتباه نکنم در چهار پنج بازی اخیر به جز یک بازی توفیق داشته است، اما ما جوانانی داریم که باانگیزه هستند. به هر حال یک توفیق اجباری است، هر چند اگر بزرگ‌ترها هم بودند من از جوانان استفاده می‌کردم. آینده برای جوانان است و ان‌شاءالله بتوانیم از آنها استفاده کنیم تا در سال‌های آینده دست تراکتور از لحاظ بازیکن باز باشد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه آیا سرخپوشان به شرایط ایده‌آل دوره لیگ قهرمانان رسیده‌اند یا خیر، گفت: خیر. مسلماً ما به این شرایط نرسیدیم، ولی تعطیلی ۱۰، ۱۱ روزه لیگ می‌تواند به ما کمک کند تا تیم‌مان را تکمیل به مسابقات بفرستیم. تا آن زمان یکسری تمرینات و تمیهدات است که می‌تواند به ما کمک کند. به هر حال بعد از عمری مربیگری ما این کارها را انجام خواهیم داد و شاید تجربه مربیگری به ما این اجازه را بدهد تا از تمهیدات خود استفاده کنیم. تا رسیدن به آن شرایط باید فعلاً یک فوتبال خوب و نتایج قابل قبول داشته باشیم تا بعد از تعطیلات یک تیم خوب را با همین موجودی روانه میدان کنیم.
,
 
,
کریمی در پایان یادآور شد: هواداران تراکتور بهتر از همه اهل تجزیه و تحلیل هستند. ما یک شرایط سخت و استثنایی داریم. حیف که از حضور هواداران محروم هستیم. ان‌شاءالله هر چه زودتر این بیماری منحوس ریشه‌کن شود و در کنار هواداران باشیم، ولی ممنون می‌شویم ما را از راه دور دعا کنند. شرایط بسیار سخت است و ‌روزهای سخت را باید پشت سر گذاشت. این نوید خداوند است که روزهای خوب پشت روزهای سخت است. ان‌شاءالله ما به روزهای خوب هم خواهیم رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه