اخبار داغ

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو؛

قوانین جدید پاراتکواندو از شهریورماه اجرایی می‌شود

قوانین جدید پاراتکواندو از شهریورماه اجرایی می‌شود
برای برگزاری عادلانه‌تر و ایمن‌تر رقابت‌های پاراتکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو اوزان، رویدادها و کلاس‌های این رشته را مورد بازبینی قرار داده که از شهریورماه اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، برای برگزاری عادلانه‌تر و ایمن‌تر رقابت‌های پاراتکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو اوزان، رویدادها، و کلاس‌های این رشته را مورد بازبینی قرار داده که شهریورماه اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تحقیقات از سال 2019 و در رقابت‌های قهرمانی جهان ترکیه آغاز شده و همچنین تحقیقات فیزیکی بر روی ورزشکاران از  رقابت‌های آزاد قهرمانی اروپا و آزاد آسیا 2019 شروع شده است.

,

در تغییرات جدید اوزان مردان و زنان به 10 وزن افرایش پیدا کرده که شامل وزن‌های 58، 63-، 70-، 80- و 80+ کیلوگرم مردان و وزن‌های 47-، 52-، 57-، 65- و 65+ کیلوگرم زنان است.

,

این تغییرات برای حضور در بازی‌های پارالمپیک 2024 – پاریس اجرایی می شود.

,

در خصوص کلاس‌بندی پاراتکواندوکاران توسط محققان دانشگاهی بررسی‌های لازم صورت گرفته که تمامی مطالعات و تحقیقات فیزیکی انجام شده، مورد بازبینی قرار گرفته و در مجمع فدراسیون جهانی تکواندو تایید شده است.

,

از 15 شهریورماه ورزشکاران باید در اوزان جدید مورد ارزیابی قرار گیرند تا برای حضور در تورنمنت‌ها با قوانین جدید پاراتکواندو فدراسیون جهانی تکواندو آمادگی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه