اخبار داغ

با کسب 3 نقره در روز پایانی

کشتی ناشنوایان قهرمانی جهان| تیم کشتی فرنگی ایران نایب قهرمان شد

کشتی ناشنوایان قهرمانی جهان| تیم کشتی فرنگی ایران نایب قهرمان شد
در پایان رقابتهای کشتی ناشنوایان قهرمانی جهان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ رقابت های رده بندی و فینال مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان از صبح امروز – دوشنبه ۱۴ تیرماه در ترکیه برگزار شد و در پایان مسابقات صادق ابوالوفایی، مهدی بخشی و اصغر کریمی سه مدال نقره برای کشورمان به دست آوردند و تیم ملی کشتی بزرگسالان ناشنوایان پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

,

صادق ابوالوفایی در وزن 55 کیلوگرم با نتیجه 3 بر یک به روسیه باخت، در دور دوم موفق شد با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف اوکراینی به برتری برسد، در مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد، ابوالوفایی در فینال با ضربه فنی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

,

مهدی صدری در وزن 60 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 2 بازی را به نماینده روسیه واگذار کرد،  در دومین بازی خود با نتیجه 13 بر 3 مقابل بلغارستان پیروز شد و در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل فرنگی کار ترکیه بازی را واگذار کرد و باید برای مقام سومی مبارزه کند، صدری در پیکار با کشتی گیر اوکراینی با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

,

مهدی بخشی دیگر نماینده کشورمان در وزن 63 کیلوگرم با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد، در دومین دیدار خود حریف قزاقستانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد، در دور سوم 3 بر 2 مقابل حریف قدرتمند روسی خود پیروز و فینالیست شد، در فینال برابر کشتی گیر ترک ۹ بر صفر شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

,

علی کریمی در وزن 67 کیلوگرم با نتیجه 10 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و در دومین بازی خود با نتیجه 9 بر 6 مقابل حریف ترکیه ای بازی را واگذار کرد، در دیدار سوم خود با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و باید برای مقام سومی تلاش کند،کریمی برابر حریف آذربایجانی خود ۱۲ بر ۴ شکست خورد و مدال برنز را از دست داد.

,

اصغر کریمی فرنگی کار وزن 72 کیلوگرم کشورمان مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل فرنگی کار یونان به برتری رسید و فینالیست شد، در فینال ۸ بر صفر برابر کشتی گیر روس شکست خورد و به مدال نقره رسید.

,

 رضا اسماعیلی در وزن 77 کیلوگرم با نتیجه 14 بر 3 مقابل کشتی گیر قزاقستان بازی را واگذار کرد، در دومین بازی خود مقابل حریفی از بلاروس با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد.

,

شیرزاد مهکی در وزن 82 کیلوگرم با نتیجه 9 بر یک مسابقه را به حریف روس خود واگذار کرد، در دومین دیدار با نتیجه 11 بر 5 مقابل حریف قزاقستانی به برتری رسید، در دور سوم مقابل حریف اوکراینی با نتیجه 10 بر 2 بازی را واگذار کرد و به رده بندی رسید، مهکی دردیدار رده بندی مقابل حریف ترک بازی را واگذار کرد.

,

ابوذر ربیع زاده در وزن 87 کیلوگرم با نتیجه 5 بر یک مقابل حریف اوکراینی خود پیروز شد و در دومین بازی خود با ضربه فنی مقابل حریف بلاروس شکست خورد.

,

اکبر صابری در وزن 97 کیلوگرم مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه سه بر سه شکست خورد، در دور دوم با نتیجه 9 بر 6 مقابل فرنگی کار ترکیه به برتری رسید و در مسابقه سوم با ضربه فنی مقابل کشتی گیر اوکراین بازی را واگذار کرد و در دیدار بعد خود 9 بر صفر مقابل کشتی گیر روس شکست خورد.

,

محمدرضا صدری در وزن 130 کیلوگرم دور اول استراحت خورد و در دور دوم مقابل کشتی گیر ترکیه 9 بر صفر مغلوب شد، در دور سوم با نتیجه 11 بر 3 مقابل کشتی گیر قرقیزستان شکست خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه