اخبار داغ

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| صعود تیم والیبال ساحلی الف ایران به نیمه‌نهایی

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| صعود تیم والیبال ساحلی الف ایران به نیمه‌نهایی
تیم‌ والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران با شکست تایلند میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در تایلند پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – علی قربان‌پسندی) در این مرحله به مصاف تایلند سه رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

,

خاکی‌زاده و قربان‌پسندی در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 15 حریف خود را شکست دادند و در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفتند.

,

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم تایلند دو موفق به شکست قزاقستان دو شد تا حریف تیم ایران الف در مرحله نیمه‌نهایی شود.

,

تیم والیبال ساحلی ب ایران (آرمین کمی – امیررضا زمانی) در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قزاقستان یک رفت و با پذیرش شکست برابر این تیم، از گردونه مسابقات حذف شد.

,

ملی‌پوشان کشورمان در ست نخست این مسابقه 21 بر 9 حریف خود را شکست دادند اما در ست‌های دوم  و سوم به ترتیب با امتیازهای 21 بر 13 و 15 بر 10 مغلوب حریف شدند و از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر بازماندند.

,

در دیگر مسابقه این مرحله تیم تایلند یک موفق به شکست استرالیا در دو ست متوالی شد تا حریف قزاقستان یک در مرحله نیمه‌نهایی شود.

,

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا فردا (سه‌شنبه) با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه