اخبار داغ

سرمربیان مس و ماشین‌سازی چه گفتند؟

ربیعی: باید با جدیت و سخت‌گیری بازی کنیم/ اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم

ربیعی: باید با جدیت و سخت‌گیری بازی کنیم/ اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم
سرمربیان تیم‌های فوتبال مس و ماشین‌سازی پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی قبل از دیدار مس رفسنجان مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست ششم لیگ برتر اظهار داشت:‌ ابتدا روز قلم را خدمت تمامی قلم به دستان خوب کشورمان تبریک می‌گویم. یکی از حیاتی‌ترین بازی‌های خود را در پایان فصل پیش‌رو داریم برای تیم ماشین‌سازی و کادر فنی‌اش احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانیم آنها نسبت به تمامی تیم‌های دیگر با شرایط راحت‌تری بازی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود:‌ ما هم درک متقابلی از شرایط مسابقه داریم، فاصله دیدار قبلی‌مان با این بازی کم بود و فقط توانستیم یک جلسه تمرین کنیم. در این مدت بیشتر بین رفسنجان و تبریز در راه بودیم. فقط روز گذشته یک نوبت تمرین داشتیم و امروز هم یک جلسه دیگر برگزار می‌کنیم تا خود را مهیای این مسابقه کنیم. دیدار با ماشین‌سازی نیاز به تمرکز بسیار بالا، تدبیر و استراتژی در جریان ۹۰ دقیقه دارد.
,
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه این تیم پس از برد دراماتیک مقابل فولاد باید برابر ماشین‌سازی قرار گیرد که شاید روی کاغذ حریف ساده‌ای برای تیمش باشد اما در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشت، گفت: کاملاً با این موضوع موافقم که کار راحتی نداریم. ماشین‌سازی مقابل سپاهان و نساجی توان و کیفیت خود را نشان داد. در پنج دیداری که تا پایان فصل پیش‌رو داریم، بازی به بازی پیش می‌رویم. توصیه‌ام به تمام مجموعه تیم و بازیکنان این است با نهایت دقت، سخت‌گیری و جدیت مقابل ماشین‌سازی حاضر شوند می‌دانیم دیدار سختی داریم آن تیم هم توانایی و کیفیت خود را نشان داده است و ان‌شاءالله با تدبیر لازم دست پر از این مسابقه خارج شویم.
,
 
,
اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم
, اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم,
 
,
علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در هفته گذشته ما یک بازی سنگین در شهر اصفهان و مقابل سپاهان داشتیم. متأسفانه بازیکنمان که اخراج شد، تیممان کمی تحت‌فشار قرار گرفت و فشار زیادی را متحمل شد. بعد از آن هم تا به تبریز برگردیم و برای دیدار فردا آماده شویم، فرصت کمی داشتیم.
,
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: بازی‌ها را فشرده کرده‌اند و طبیعتاً آن‌طور که باید تمرین می‌کردیم، نکرده‌ایم. سعی کردیم به بچه‌ها بیشتر استراحت دهیم تا به شرایط آرمانی بدنی برسند.
,
اکبرپور در خصوص شناختی که از مس رفسنجان دارد، خاطرنشان کرد: این تیم هم یکی از تیم‌های خوب لیگمان است. ما هم طبیعتاً این تیم را آنالیز و بازی‌هایش را نگاه کرده‌ایم. برای دیدار فردا برنامه داریم، از طرفی این بازی در شهر خودمان برگزار می‌شود و امیدوارم که بتوانیم با ۳ امتیاز و برنده از زمین خارج شویم.
,
وی در رابطه با شرایط مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار فردا اظهار داشت: در دیدار با سپاهان، آقای رستمی کارت قرمز گرفته و محروم شد. به دلایل مختلف هم سه چهار بازیکن دیگر را در اختیار نداریم. یکی دو نفر از تیم جدا شده‌اند و یک نفر را هم بیرون گذاشته‌ایم.
,
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: شرایط بازی‌ها به گونه‌ای است که بازیکنان می‌آیند یک بازی انجام می‌دهند و دوباره مصدومیتشان بدتر می‌شود. بازی‌ها فشرده بوده و بازیکنانمان کم است به همین دلیل بازیکن جایگزین نداریم و مجبوریم از بازیکنان مصدوم در بازی‌هایمان استفاده کنیم.
,
وی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ان‌شاءالله که شرایط خوبی پیش بیاید، بچه‌ها بازی خوبی انجام دهد و بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه