اخبار داغ

عده‌ای شمشیر به کمر بسته‌اند تا این تیم را قلع و قمع کنند؛

مصطفوی: امکانات ضعیف استقلال قابل باور نیست/ صدای مددی را آخرین‌بار از شبکه خبر شنیده‌ام!

مصطفوی: امکانات ضعیف استقلال قابل باور نیست/ صدای مددی را آخرین‌بار از شبکه خبر شنیده‌ام!
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امکانات سخت افزاری استقلال، بسیار ضعیف و غیر قابل باور است؛ در حالی که هواداران انتظار زیادی از این تیم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال پیرامون داوری دیدار گذشته تیمش اظهار داشت: ما آقای افشاریان را آدم شریفی می دانیم. ایشان شرافتا بگویند چند درصد احتمال می دهند که کمک داور برخورد پای مهدی قایدی به توپ را تشخیص داده و آفساید گرفته است. حتی خود شما (میثاقی) می گویید با VAR هم سخت است که تشخیص داد مهدی قایدی توپ را تاچ کرده است یا نه، بعد کمک داور از آن فاصله و بین ۵ بازیکن، برخورد پای قایدی به توپ را تشخیص داده است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: پس آفساید اعلام شدن این توپ اشتباه مسلم داوری است. یک گل واضح برای ما گرفته نشده است. چرا لاپوشانی و ماست مالی می کنند؟ فقط این بازی نیست. دقیقه ۴ بازی با پرسپولیس برای ما پنالتی گرفته نشده است. در بازی با پدیده دقیقه ۹۲ توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد که کاملا آفساید بود. اگر آن توپ وارد دروازه می شد، بازی یک – یک می شد. در بازی با صنعت نفت اشتباهات سریالی رخ داد. وقتی اینگونه اشتباهات داوری پشت سر هم رخ می دهد، شما جای ما باشید چه فکری می کنید؟ در ۵ بازی متوالی و پشت سر هم این اتفاقات برایمان رخ داده است.

,

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اعتراض به بحث داوری عنوان داشت: یک بازی یا دو بازی یا ۱۰ بازی در ۳۰ هفته اشتباهات داوری است ولی شش یا هفت بازی پشت سر هم این اتفاقات رخ داده است. زمانی که ما از بازی های آسیایی برگشتیم، انگار عده ای شمشیر به کمر بسته اند تا این تیم را قلع و قمع کنند. مگر می شود دقیقه ۴ بازی با ذوب آهن گل صد در صد خطا بخوریم و بازی با پرسپولیس دقیقه ۴ برایمان پنالتی نگیرند؟ ما هیچ ارگانی را مخاطب قرار نمی دهیم. ما می گوییم این حق ما بوده است یا نه؟ کارشناسان و همه تصاویر را دیده اند ولی این توجیه کردن این گل واقعا بد است.

,

مصطفوی در خصوص شرایط و مشکلات تیمش اذعان داشت: ما یک سری مشکلات اولیه برای داشتن یک تیم فوتبال داریم. با وجود تمامی مشکلات، همگی یک پارچه هستیم و کار می‌کنیم. ما می‌خواهیم وقتی به زمین مسابقه می‌آییم، عدالت برقرار شود. این تنها چیزی است که تقاضا داریم. فرهاد مجیدی در راس کار‌های فنی تیم است، در حال حاضر برادران مجیدی سکان کشتی استقلال را به دست گرفته اند. ان شاءالله به زودی مشکلات حل شوند. من کوچک‌ترین عضو کادر فنی تیم هستم، چیز‌هایی که در استقلال از لحاظ امکانات سخت افزاری می‌بینم، در حد تیم لیگ یکی هم نیست.

,

او ادامه داد: باشگاه استقلال ۲ بار قهرمان آسیا شده است و امیدوارم باشگاهی با این همه افتخار و هوادار، شرایط مناسبی برایش فراهم شود. احترامی که نمایندگان آسیا برای ما قائل هستند، نشان دهنده بزرگی این باشگاه است. امکانات سخت افزاری استقلال، بسیار ضعیف و غیر قابل باور است؛ در حالی که هواداران انتظار زیادی از این تیم دارند.

,

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به عدم حضور مددی در کنار تیم، خاطرنشان کرد: من صدای آقای مددی را آخرین بار از اخبار شبکه خبر شنیده ام و افتخار نمی دهند که سر تمرین تشریف بیاورند. به هر حال مسائلی وجود دارد و ایشان مدیرعامل و بزرگتر تیم هستند اما برادران مجیدی در حال حاضر سکان دار مسئولیت باشگاه هستند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه