اخبار داغ

فرماندار شهرستان کرمانشاه:

اطلاع رسانی قبلی درباره زمان قطعی آب امکان پذیر نیست/ چاه‌ها با افت شدید منبع تأمین آب مواجه شده اند

اطلاع رسانی قبلی درباره زمان قطعی آب امکان پذیر نیست/ چاه‌ها با افت شدید منبع تأمین آب مواجه شده اند
فضل الله رنجبر با بیان اینکه اطلاع رسانی قبلی درباره زمان قطعی آب امکان پذیر نیست، گفت: قطعی برق و شکستگی ها در این رابطه موثر است در نتیجه به صورت دقیق مشخص نیست که در چه محله ای قطعی آب صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به خشکسالی هایی که منجر به کاهش ۳۵ تا ۶۰ درصدی بارندگی ها شده سراب قنبر و بسیاری از چاهها با افت شدید منبع تأمین آب مواجه شده اند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: تعدادی چاه مربوط به ادارات شهرداری و نیروهای نظامی در سطح شهر شناسایی شده و هر هفته یک حلقه چاه به مجموعه آب شهر کرمانشاه اضافه می‌شود.

رنجبر تصریح کرد: از طرفی فرسودگی شبکه آب شهر کرمانشاه و کمبود مخازن تامین آب به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی یکی از مشکلات این شهر است.

وی عنوان کرد: اگر مردم رعایت کنند و اسراف نکنند می‌توانیم امسال از این شرایط بحرانی عبور کنیم در غیر این صورت شهر کرمانشاه با کمبود جدی آب مواجه است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: طی جلسه‌ای با حضور استاندار مقرر شد تا پایان تیر یا اواسط مرداد ماه تصفیه خانه جدید آب عمرملی به مدار وارد شود که بخشی از مشکلات فعلی حل خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه اطلاع رسانی قبلی درباره زمان قطعی آب امکان پذیر نیست، گفت: قطعی برق و شکستگی ها در این رابطه موثر است در نتیجه به صورت دقیق مشخص نیست که در چه محله ای قطعی آب صورت می گیرد و این موضوع مزید بر علت شده است.

وی افزود: با دغدغه مندی کامل موارد را به شرکت آبفا منعکس و رصد می کنم و به سهم خود از مردم عذر می خواهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه