اخبار داغ

نائیب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

بهره‌مندی شهرداری های کوچک از قانون "مالیات بر عایدی سرمایه"ضروری است

بهره‌مندی شهرداری های کوچک از قانون "مالیات بر عایدی سرمایه"ضروری است
صدیف بدری گفت: بهره‌مندی از قانون "مالیات بر عایدی سرمایه" برای کمک به شهرداری های کوچک ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری درحاشیه بازدید میدانی از شهر کورائیم در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: شهرداری کورائیم در بحث درآمد همچون سایر شهرداری های هم‌تراز با مشکلات جدی مواجه است و برای رفع این معضل همیشگی در کنار لزوم برنامه‌ریزی دولت، می‌توان از ظرفیت قانون "مالیات بر عایدی سرمایه" نیز در آینده بهره‌مند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: در برنامه هفتم توسعه تکلیف اصلی مجلس ایجاد زمینه برای توزیع کشوری و عادلانه اعتبارات حاصل از ارزش افزوده است که در ارتباط با رفع مشکلات شهرداری های کوچک موثر خواهد بود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در بخش کورائیم یک سری اقدامات مهمی انجام گرفته و اتمام راه دسترسی کورائیم به خلیفه‌لو از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم شریف منطقه بوده که طبق اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه مربوطه، امیدواریم این راه تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام برسد.

,

وس تصریح کرد: در بخش آب‌رسانی به‌خصوص آب شرب روستایی هم در سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یافته است که تلاش می‌کنیم از این محل بخش قابل توجهی از مشکل آب روستایی شهرستان نیر و بخش کورائیم را مرتفع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه