اخبار داغ

دبیر هنری هنرواره ملی روایت جهاد:

نخستین هنرواره ملی روایت جهاد برگزیدگانش را شناخت

نخستین هنرواره ملی روایت جهاد برگزیدگانش را شناخت
پای‌بست گفت: این رویداد ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر را از سوی شرکت‌کنندگان خود دریافت کرده است که از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ محمد پای بست دبیر هنری رسانه ای هنرواره ملی روایت جهاد گفت: آئین اختتامیه نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، عصر دیروز دوشنبه ۱۴ تیرماه در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پای بست خاطرنشان کرد: این رویداد ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر را از سوی شرکت‌کنندگان خود دریافت کرده است که از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند که به تفکیک در بخش شعر و داستان ۴۷۹ اثر، بخش تجسمی ۳ هزار ۶۵۹ اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری ۱۱۹ اثر، در بخش موسیقی ۱۰۶ اثر و در بخش هنرهای تصویری ۴۲۱ اثر مورد داوری قرار گرفت.

,

پای بست برگزیدگان گروه رسانه را به این شرح اعلام کرد: در بخش مدیا – آماتور، محمد اشراقی از استان تهران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین خبرگزاری فارس از استان اردبیل رتبه دوم و محمدمهدی همائی از استان خراسان رضوی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. فاطمه میرزایی از استان بوشهر نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

,

وی افزود: در بخش متن – آماتور، فرج‌الله صیدمحمدی از استان ایلام با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین توحید مهدوی از استان اردبیل رتبه دوم و علی انوار از استان اردبیل رتبه سوم را به خود اختصاص داد. محمدحسین عظیمی از استان فارس نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

,

پای بست برگزیدگان بخش مدیا – حرفه‌ای را نیز بدین شرح اعلام کرد: محمد‌مهدی فکریان از استان اصفهان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین میلاد امینی‌موحد از استان خوزستان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و فاطمه آقامحمدی از استان قم با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد. محسن خوشدل از استان خراسان رضوی نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

,

دبیر هنری رسانه ای هنرواره ملی روایت جهاد ادامه داد: در بخش متن – حرفه‌ای، حجت احسان‌بخش از استان قم با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین طاهر جمشیدزاده از استان ایلام با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه دوم و فائزه نقی‌لو از استان زنجان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. راضیه رضایی از استان البرز نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

,

پای بست تصریح کرد: در بخش رادیویی نیز گیتی محمدی از استان تهران تنها تقدیری این بخش از هنرواره روایت جهاد بود.

,

فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

,

در این مراسم با حضور مشاور وزیر بهداشت، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر شبکه سپهر صدا و سیما، رئیس بیمارستان بقیه الله و جمعی دیگر از مدیران و هنرمندان کشور از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، جمعی از خیرین جهادی، خاطره‌نگاران و چهره‌های فرهنگی و هنری فعال در امر مبارزه با کرونا از جمله یوسف سلامی خبرنگار گزارش‌های کرونایی صدا و سیما، سید احسان باقری و علی حدادی‌اصل از عکاسان رسانه‌ای و نفیسه واعظ روانشناس، پژوهشگر و نویسنده مقاله «تأثیر باورداشته‌های معنوی بر سوگواری خاموش و ابراز نشده در دوره کرونا در ایران» و برگزیدگان بخش های مختلف هنرواره قدردانی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه