اخبار داغ

ایران صفر – ازبکستان 2؛ روزبهان: بازیکنان مشکلی در تاجیکستان ندارند

فوتبال نوجوانان دختران کافا| شکست نوجوانان ایران برابر ازبکستان/ مهینی: این دومین بازی ما بعد از دوسال وقفه بود

فوتبال نوجوانان دختران کافا| شکست نوجوانان ایران برابر ازبکستان/ مهینی: این دومین بازی ما بعد از دوسال وقفه بود
دیدار تیم های فوتبال دختران زیر 17 سال ایران و ازبکستان با نتیجه دو بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم های ملی نوجوانان ایران و ازبکستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد و در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

غزل مرشدی در دقیقه ۵۳ از داور کارت زرد دریافت کرد.

,

فاطمه براتی، کیمیا عباس زاده، زینب شعبانی، غزل مرشدی (دقیقه ۷۴ ملیکا باقری نسب)، سوینج سلیمانی، مهرناز عزت آبادی، دیانا نوروری (دقیقه ۵۱ الهه افشاردوست)، آرمیتا محمدخانی، محدثه ذلفی (کاپیتان)، نارنین منصورالوارس (دقیقه ۵۱ مانا پارسایی) و روژین تمریان (دقیقه ۷۴ سوگند راجی) بازیکنانی بودند که در این مسابقه برابر ازبکستان به میدان رفتند.

,

 

,

*مهینی: این دومین بازی ما بعد از دوسال وقفه بود

, *مهینی: این دومین بازی ما بعد از دوسال وقفه بود,

شادی مهینی سرمربی تیم نوجوانان دختران درباره عملکرد بازیکنانش برابر ازبکستان اظهار داشت: از قبل به این نکته آگاه بودیم که سبک بازی ازبکستان نسبت به تیم های افغانستان و تاجیکستان متفاوت است. نتیجه حضور ما در این مسابقات ماحصل تلاش یک اردوی ۱۰ روزه برای بازیکنانی که تقریبا دو سال در سطح پایه از فوتبال دور مانده بودند، بود. تیم نوجوانان دختران بدون دروازه بان اول و مدافع ثابت اعزام این رقابتها شد. از همه دخترانم که با تمام توان جنگیدند تا از قهرمانی ۲ سال قبل شان دفاع کنند، تشکر می کنم.

,

مهینی با اشاره به قدرت بدنی بازیکنان حریف گفت: ازبکستان تیم بسیار خوب و حریف قدرتمندی است با این وجود مسابقه امروز را به خوبی آغاز کردیم، موقعیت های مناسب زیادی در نیمه اول داشتیم که متاسفانه آنها را از دست دادیم تقریبا نیمه اول همه بازی دست ما بود. در نیمه دوم نیز ‌مسابقه برابری داشتیم، اما به لحاظ جسمانی و روانی توان بازیکنان تحلیل رفته بود.

,

سرمربی تیم نوجوانان دختران در ادامه بیان کرد: با وجود تکنیک بالای بازیکنان ازبکستان، بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان شویم. اما یک بازی دیگر پیش رو داریم امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب سربلند از این تورنمنت بیرون بیاییم.

,

سرمربی تیم نوجوانان دختران افزود: بازی های تدارکاتی به ما کمک می کند که تیم خودمان را به خوبی محک بزنیم و مانع از تکرار اشتباهات شویم. این دومین بازی ما بعد از دوسال وقفه بود. طبیعی است که باید بیشتر کار کنیم تا به شناخت و هماهنگی لازم برسیم. قطعا در مسابقه آخر عملکرد بهتری از تیم ما می بینید. کسب تجربه مناسب و هماهنگى بیشتر اعضاى تیم مهمترین هدف ما در این بازى ها بود. دیدارهای تدارکاتى در مسیر آماده سازى براى ما اهمیت زیادى دارد و امیدوارم با فراهم شدن شرایط لازم و تداوم این روند بتوانیم براى حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا آماده شویم.

,

 

,

*روزبهان: بازیکنان مشکلی در تاجیکستان ندارند

, *روزبهان: بازیکنان مشکلی در تاجیکستان ندارند,

ناهید روزبهان مدیر تیم نوجوانان دختران درباره شرایط تیم ملی نوجوانان در تاجیکستان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط اقامت و امکانات تمرینى بسیار خوبى داریم. امیدوارم از این شرایط و این سفر به بهترین شکل استفاده کنیم و آماده حضور در مسابقات دور اول قهرمانی آسیا شویم.

,

وی اضافه کرد: از اوایل خردادماه اردوهای تیم نوجوانان برای حضور پرقدرت بازیکنان در رقابتهای زیر 17 سال کافا 2021 آغاز شد. جا دارد تا از طرف کادر فنی و بازیکنان از مسئولین فدراسیون، خانواده ها و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش کرده اند، تشکر کنم. امیدوارم کادر فنی هم به خواسته های خودشان که شناخت نقاط قوت و ضعف بازیکنان در این سه مسابقه است، دست یابند.

,

روزبهان در ادامه اظهار داشت: میزبان مسابقات برای فراهم کردن آرامش تیم ملی ایران تمام تلاش خود را می کند با توجه به اینکه تاجیکستان یک کشور مسلمان است بازیکنان در زمینه تغذیه هیچ مشکلی ندارند.

,

مدیر تیم نوجوانان دختران گفت: خوشبختانه اعضای سفارت ایران در تاجیکستان از هیچ حمایتی دریغ نکرده و مرتبا با ما در تماس هستند و نمی گذارند که تیم نوجوانان دختران کمبودی را احساس کند.

,

 

,

*اعضای تیم جوانان دختران تست کرونا دادند

, *اعضای تیم جوانان دختران تست کرونا دادند,

مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان در حالی آغاز شد که بازیکنان به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، تست کرونا دادند.

,

اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 20سال دختران تا 19 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که پیش از شروع تمرینات از کلیه بازیکنان تست PCR گرفته شد.

, PCR,

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آزمون به دومین مرحله از اردوی انتخابی در تیرماه سال جاری به شرح زیر اعلام شد:

,

مهدیه محمدزاده، شرمین افخمی، مریم سلیمان‌پور، کیمیا کافی، مطهره دانش آموز (خراسان رضوی)

,

فاطمه قاسمی (فارس)

,

هانیه تنکابنی، فاطمه گرایلی (مازندران)

,

لیلی نجاتی، معصومه زیبایی (گلستان)

,

اسما نظری (آ شرقی)

,

حنانه امین، مائده نجفی، فاطمه سرورزاده، یاسمن ناصری، زینب مهدی خانی، مبینا نعمانی، فاطمه خردمند، زیلان مرادی، فاطمه زمانی (تهران)

,

زهرا غریب زاده، زهرا کمالی، سحر میدان (اصفهان)

,

نگین نقدی (کرمانشاه)

,

فاطمه مخدومی (کردستان)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه