اخبار داغ

مراسم کلنگ زنی توسعه آکادمی ملی ووشو برگزار شد

علی نژاد: تیم مدیریتی ووشو در مسیر خوبی قدم برمی دارد/ توسعه آکادمی ملی، سرعت رشد ووشو را در ابعاد مختلف بیشتر می کند

علی نژاد: تیم مدیریتی ووشو در مسیر خوبی قدم برمی دارد/ توسعه آکادمی ملی، سرعت رشد ووشو را در ابعاد مختلف بیشتر می کند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: توسعه آکادمی ملی این رشته می تواند سرعت رشد ووشو در ابعاد مختلف را بیشتر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم کلنگ زنی پروژه توسعه آکادمی ووشو با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در محل فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در این مراسم امیر صدیقی رییس فدراسیون و مسوولان کمیته ها حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی علی نژاد در این مراسم اظهار داشت: ۱۱ سال پیش در تاریخ ۱۲ اردیبهشت مصادف با روز معلم، آکادمی فعلی افتتاح شد که با به بهره برداری رسیدن آن، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه قهرمانی و مدال آوری برای ورزشکاران کشورمان رقم خورد.

,

وی ادامه داد: پس از افتتاح مکان فعلی آکادمی ووشو، یکی از دغدغه های من، توسعه این فضا بود که خوشبختانه با اهتمام رییس فدراسیون فعلی، این مهم اتفاق افتاد.

,

او درباره برنامه ساخت آکادمی توضیح داد: بعد از بازی های جاکارتا ساخت آکادمی جدید در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا زمین مورد نظر و تخصیص لازم پیش بینی شد که خوشبختانه امروز این اقدام مهم عملیاتی شد.

,

علی نژاد با اشاره به جزئیات آکادمی جدید ادامه داد: این پروژه ورزشی قرار است در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر با زیر بنای ۱۵۰۰ متر در مدت زمان یک سال و کاملا استاندارد احداث شود تا ان شاالله نیازهای آتی فدراسیون در برگزاری اردوها، مسابقات و.. مرتفع شود.

,

وی در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به واگذاری کوراش به فدراسیون ووشو، برنامه ریزی برای توسعه این رشته را مورد توجه قرار داد و گفت: از مسوولان فدراسیون انتظار دارم با برنامه ریزی های ویژه، کوراش یکی از رشته های مدال آور در بازی های آسیایی باشد.

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان در پایان تصریح کرد: خوشبختانه تیم مدیریتی در مسیرخوبی قدم برمی دارد و توسعه آکادمی ملی این رشته می تواند سرعت رشد ووشو در ابعاد مختلف را بیشتر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه