اخبار داغ

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز؛

دلار دوباره ۲۵ هزار تومانی شد؛ افزایش ۱۳۸هزار تومانی سکه/ قیمت جهانی طلا ۱۵ دلار بالا رفت+ قیمت‌ها

دلار دوباره ۲۵ هزار تومانی شد؛ افزایش ۱۳۸هزار تومانی سکه/ قیمت جهانی طلا ۱۵ دلار بالا رفت+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز ۱۳۸ هزار تومان افزایش را ثبت کرد و نرخ هر دلار آمریکا با ۱۸۱ تومان رشد دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان صعود کرد؛ قیمت هر انس جهانی طلا هم با بیش از ۱۵ دلار رشد به کانال ۱۸۰۰ دلاری وارد شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۱۳۸ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز حدود ۱۰ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۴۹ هزار تومان رشد به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان فروخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیم سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشت و به ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۵ هزار تومان رشد به ۳ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی هم دو ملیون و ۲۶۰ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با ۱۵ دلار و ۹۶ سنت رشد و پس از صعود به کانال ۱۸۰۰ دلاری حدود  ۱۸۰۷ دلار و ۸۹ سنت معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران با ۹۲۰۰ تومان رشد به حدود یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با افزایش ۱۲ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان رسید.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز در روز جاری با ۱۸۱ تومان رشد نسبت به روز گذشته دوباره به کانال ۲۵ هزار تومانی برگشت و هم اکنون ۲۵ هزار و ۱۵۳ تومان به فروش می‌رسد. هر یورو هم ۲۹ هزار و ۸۵۴ تومان است.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه