اخبار داغ

فرماندار ویژه شهرستان ری:

کمبود برق به مدیریت شهرستان ری مرتبط نیست

کمبود برق به مدیریت شهرستان ری مرتبط نیست
فرماندار ویژه شهرستان ری در رابطه با قطعی‌های اخیر برق ضمن عذرخواهی از مردم به کمبود برق در کشور اشاره کرد و گفت: کمبود برق به مدیریت شهرستان ری مرتبط نیست و به دلیل کاهش تولید در اثر کاهش آب ذخیره شده در پشت سدهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین توکلی بعدازظهر امروز در نمایشگاهی که به مناسبت اجرای نخستین مرحله از طرح رعد در حوزه شهرستان ری در کلانتری 175 باقرشهر برگزار شد، با اشاره به مطالبه شهروندان ری نسبت به تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان ری در زیر مجموعه فاتب اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده این امر محقق شد و امروز یکی از اقدامات ارزشمند مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری اجرای طرح موفقیت آمیز رعد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با تقدیر از اقدامات فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ری بر لزوم تقویت زیرساخت نیروی انتظامی در شهرستان ری تاکید کرد و گفت: ساخت دو کلانتری در دستور کار است که یکی از آنها کلانتری علائی با اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده شهرستان ری است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و دیگری کلانتری شمس آباد در بخش فشافویه است.

,

فرماندار ویژه شهرستان ری در رابطه با ساختمان ژاندارمری سابق یا کلانتری 131 شهرستان ری نیز توضیح داد که با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ری موافقت اولیه جهت استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان ری برای ابتدای کار در کلانتری ری اخذ شده و ظرف 2 تا 3 ماه آینده این کلانتری افتتاح می‌شود.

,

وی با اشاره به تخصیص سه و نیم هکتار زمین در محله 13 آبان شهر ری از سوی شهرداری جهت احداث کلانتری عنوان کرد: عملیات محصور نمودن این زمین ظرف دوماه آینده آغاز می‌شود و اعتبار احداث آن از محل اعتبارات فرمانداری شهرستان ری اختصاص یافته و در کنار این اعتبارات، 3 میلیارد تومان جهت خرید 15 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتور سیکلت از محل اعتبارات فرمانداری تخصیص یافته تا این وسایل نقلیه خریداری شود و در راستای تقویت سیستم خودرویی فرماندهی انتظامی شهرستان ری تحویل آنها می‌شود.

,

توکلی با اشاره به انجام عملیات‌های حوزه پایش تصویری در همه شهرهای شهرستان ری، تقویت پلیس‌های تخصصی و انجام اقدامات مؤثر در راستای خدمات دهی بهتر فرماندهی انتظامی ری به مردم را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با قطعی‌های اخیر برق ضمن عذرخواهی از مردم به کمبود برق در کشور اشاره کرد و گفت: کمبود برق به مدیریت شهرستان ری مرتبط نیست و به دلیل کاهش تولید در اثر کاهش آب ذخیره شده در پشت سدهاست و از مردم می‌خواهیم در این روزهای گرم همراهی لازم را با مسئولان اجرایی در این زمینه داشته باشند و ما نیز سعی می‌کنیم با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم میزان قطعی برق را در شهرستان کاهش دهیم.

,

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر لزوم ادامه پیگیریهای لازم در این زمینه عنوان کرد: این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه‌ای در زمینه رفع مشکلاتی که در حوزه برق وجود دارد، ادامه خواهد داشت و مردم با همراهی خود کمک کنند تا از این شرایط عبور کنیم و فرمانده انتظامی شهرستان ری نیز اقدامات لازم در راستای ایجاد امنیت و آرامش لازم برای مردم را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه