اخبار داغ

سردار نقدی:

مدیریت اسلامی به معنی مدیریت مردمی است

مدیریت اسلامی به معنی مدیریت مردمی است
"سردار نقدی" معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی، مدیریت اسلامی را به معنای مدیریت مردمی دانست و گفت: مسیر موفقیت ما در گرو تبعیت از راهی است که امثال شهید انصاری پیش روی ما گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره تلویزیونی بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی با بیان اینکه نعمات الهی شهدایی همچون انصاری را خودخواه نکرد اظهار کرد: شهدا نعمت‌های خود را از جانب خدا می‌دانستند و از آن برای خدمت به مردم استفاده می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهید انصاری مدیری خاکی، مردمی و فداکار بود خاطرنشان کرد: مردم فعالیت‌های شبانه شهید انصاری که همچون امام علی(ع) به خانه مردم غذا می‌برد را به یاد دارند و این الگویی برای مدیران شد تا ساده زیست و خدمتگزار باشند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ما قدردان مسئولین خادم و خالص و با تقوا و زاهد هستند ادامه داد: شهید انصاری مانند استانداری که یک تافته جدا بافته رفتار کند نبود بلکه بین مردم زندگی می‌کرد.

,

سردار نقدی افزود: وقتی آشوبگران قصد فتنه انگیزی داشتند شهید انصاری تنها با گفتن چند جمله از مردم خواست که مقابل آنها بایستند و جمعیت بسیار زیادی از مردم گیلان نیز دعوت وی را اجابت کردند.

,

وی با تاکید بر خلوص، تقوا و شخصیت مردمی شهید انصاری خاطرنشان کرد: مدیران ما باید از خصوصیات و سجایای اخلاقی این شهید عزیز الگو بگیرند و خالصانه به مردم خدمت کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، مدیریت اسلامی را به معنای مدیریت مردمی دانست و تصریح کرد: مسیر موفقیت ما در گرو تبعیت از راهی است که امثال شهید انصاری پیش روی ما گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه